Инструкции за употреба и често задавани въпроси за INTENSE PURE AIR CONNECT PU6080
С пречиствателя за въздух Intense Pure Air Connect контролирате своя въздух и дишате по-добре за по-здравословен живот. Благодарение на новата система за филтриране с 4 нива се улавят до 100% от алергените и фините частици*, докато вредният формалдехид се разрушава трайно. Дискретен, но бърз и мощен, този пречиствател разполага с интелигентна система за автоматично определяне и адаптиране към качеството на въздуха, както и множество удобни функции за пълен комфорт при употреба. Благодарение на свързаното приложение винаги разполагате с по-чист въздух.
Референтен код : PU6080F0
Voir les documents liés
Инструкции и Ръководство
Voir les questions les plus fréquentes
Често задавани въпроси
2) Опитът за свързване може да бъде прекъснат и точката за достъп до мрежата „AIR PURIFIER XXXX” може вече да не се показва. Имайте предвид, че ако няма връзка до мрежата „AIR PURIFIER XXXX”, ще изчезне в рамките на 5 минути.
Разбира се, ако не желаете да използвате повече функцията за Wifi, можете да натиснете едновременно бутоните light и Wifi за 3 секунди, за да деактивирате функцията за Wifi.
Ако свети постоянно, това означава, че продуктът е правилно свързан с домашната ви WiFi мрежа, но облакът не може да го свърже с вашия акаунт. Моля, опитайте отново по-късно.
Ако все още мига, това означава, че продуктът не е свързан с домашната ви WiFi мрежа. В този случай, моля, проверете следните елементи:
Интернет връзка:
- Вашата домашна WiFi мрежа има връзка с интернет?
- Ако домашната ви WiFi мрежа се нуждае от прокси за достъп до интернет, сдвояването няма да работи.
WiFi:
- Избрахте ли правилната домашна WiFi мрежа?
- Въведохте ли правилно паролата за домашната WiFi мрежа? (Максималната дължина на паролата за домашната Wi-Fi мрежа: 64 знака).
- SSID, който сте въвели, е неправилен?
- Въведохте ли ръчно името на WiFi мрежата, който има лента 5 GHz? Продуктът е съвместим с 2,4 GHz, но не с 5 GHz.
- Вашият телефон не е ли твърде далеч от домашната WiFi мрежа/продукта?
- Продуктът не е ли твърде далеч от домашната WiFi мрежа/телефона?
- Това може да е проблем със съвместимостта: моля, прегледайте нашия списък.
Ако сте проверили всички тези елементи и сдвояването все още не работи, моля, свържете с отдела за услуги след продажбата.
Засегнатите телефони са тези със система MIUI (като например модели Redmi и Pocophone).
В този случай опитайте да изпълните следните стъпки:
• Settings (Настройки) > Applications (Приложения) > Manage applications (Управление на приложенията) > Pure Air > Other permissions (Други разрешения). На тази страница приемете разрешението за Change Wi-Fi connectivity (Промяна на Wi-Fi свързаност).
• Settings (Настройки) > Wi-Fi > Additional settings (Допълнителни настройки) > Wi-Fi Assistant (Wi-Fi асистент). На тази страница дезактивирайте наличните опции.
• За свързване към облака се изисква интернет връзка за успешно сдвояване на устройствата. За целта можете да активирате своите мобилни данни или автоматично да се свържете отново към домашната си мрежа.
• Уверете се, че датата и часът на телефона ви са правилни. Всяка разлика ще попречи на свързването.
След няколко неуспешни опита:
• Рестартирайте своя Wi-Fi рутер.
• Извадете щепсела на пречиствателя на въздуха от контакта, изчакайте 10 секунди и го пъхнете отново.
След няколко неуспешни опита можете да рестартирате устройството с помощта на следните стъпки:
• Натиснете бутоните Light (Светлина) и Lock (Заключване) за 3 секунди.
• След това извадете щепсела на пречиствателя на въздуха от контакта за 10 секунди, преди да го пъхнете отново.
1. Проверете паролата за Wi-Fi и я въведете отново внимателно.
2. Дръжте смартфона си близо до устройството и интернет модема, докато завърши процесът на свързване.
3. Устройството не може да се свързва към обществени мрежи, като например наличните в хотелите.
4. Телефон с Android: При свързване към устройството може да се появи изскачащ прозорец. По време на процеса на свързване приложението ще ви свърже автоматично към пречиствателя на въздуха. Важно е да останете свързани към тази нова мрежа.
Вижте някои примери за проблеми, които може да срещнете, в зависимост от вашия телефон:
• Ако изскачащият прозорец ви съобщава, че мрежата ще бъде превключена, тъй като тази, към която сте свързани, няма интернет, откажете.
• Ако изскачащият прозорец ви пита дали искате да останете свързани към мрежата без интернет, приемете.
• Ако изскачащият прозорец ви съобщава, че мрежата няма интернет, но не предлага да превключите мрежите, не правете нищо.
След няколко неуспешни опита:
• Рестартирайте своя Wi-Fi рутер.
• Извадете щепсела на пречиствателя на въздуха от контакта, изчакайте 20 секунди и го пъхнете отново.
• Натиснете бутоните Light (Светлина) и Wi-Fi едновременно. Ако чуете звуков сигнал, Wi-Fi функцията е налична.
• Можете да натиснете бутона за Wi-Fi, за да активирате излъчването.
• Рестартирайте своя Wi-Fi рутер.
• Извадете щепсела на пречиствателя на въздуха от контакта, изчакайте 20 секунди и го пъхнете отново.
Ако грешката продължава, може да се дължи на неправилно използване на телефона:
Телефон с Android:
По време на процеса на свързване приложението ще ви свърже автоматично към пречиствателя на въздуха. Важно е да останете свързани към тази нова мрежа.
В зависимост от телефона ви може да се появят различни изскачащи прозорци по време на свързване:
• Ако изскачащият прозорец ви съобщава, че мрежата ще бъде превключена, тъй като тази, към която сте свързани, няма интернет, откажете.
• Ако изскачащият прозорец ви пита дали искате да останете свързани към мрежата без интернет, приемете.
• Ако изскачащият прозорец ви съобщава, че мрежата няма интернет, но не предлага да превключите мрежите, не правете нищо.
iPhone:
При свързване към устройството ще се покаже изскачащ прозорец с молба да се свържете към мрежата „AIR PURIFIER XXXX“. Приемете, като щракнете върху Join (Присъединяване).
Ако не успеете да изпълните тази стъпка няколко пъти, рестартирайте телефона и опитайте отново.
• Вкл./Изкл.
• Промяна на режима
• Състояние на качеството на въздуха
• Промяна на скоростта (за моделите Pure Home/Pure Air City/Intense Pure Air Home)
Alexa
• Вкл./Изкл.
• Промяна на режима
• Промяна на скоростта (за моделите Pure Home/Pure Air City)
Alice (само за модела Pure Air City)
• Вкл./Изкл.
• Промяна на скоростта
Например кажете: „Ok Google, turn on the air purifier“ (Ok Google, включи пречиствателя на въздуха) или „Alexa, put the air purifier on Auto Day mode“ (Alexa, включи пречиствателя на въздуха в автоматичен дневен режим).
Ако искате да използвате нашето умение, трябва да преместите профила си към официалната държава, като следвате процедурата на Amazon.
• Pure Air City
• Pure Air Genius
• Intense Pure Air Connect
• Intense Pure Air Home
• Pure Home
• Eclipse 3in1 Connect
Вашите продукти ще бъдат синхронизирани и ще можете да ги управлявате с глас.
Тази информация не се използва или съхранява от Rowenta.
Разрешението ви за местоположение може също да се използва, за да ви предостави информация за качеството на външния въздух и полени около вас.
Следвайте 2-те инструкции по-долу:
1) Разрешете местоположението от настройките на приложението:
• Трябва да натиснете бутона „Go to settings“ (Към на настройките) и да го активирате.
2) Активирайте местоположението на Google в глобалните настройки на телефона:
• Отидете до настройките на телефона.
• Въведете „location“ (местоположение) в търсенето, отидете на тази секция.
• Активиране на местоположението (ВКЛ.).
• За тези, които имат възможност да изберат метода на местоположение, изберете „High accuracy“ (Висока точност).
• Получете информация за качеството на външния въздух, както и информация за полените, според местоположението, което сте определили.
• Включете/изключете своя пречиствател на въздух чрез приложението: ако имате връзка с интернет на вашия смартфон, можете да управлявате продукта си отвсякъде.
• Управлявайте своя продукт с всичките му режими.
• Създайте графици за вашия пречиствател на въздуха.
• Проверете състоянието на филтрите. Ще бъдете информирани, когато трябва да смените филтъра си, който можете да закупите онлайн, без да губите време.
• Разберете колко замърсяване е филтрирал вашият пречиствател на въздух в дома ви, като го преведете в съответния брой цигари, които бихте вдишали.
- Информация за условията на открито:
Приложението ви предоставя информация за качеството на външния въздух и полените на избраното местоположение: или приемате геолокализацията, или избирате името на града си в приложението. - Информация за условията на закрито:
Приложението ви предоставя информация в реално време за качеството на въздуха на закрито, идваща директно от пречиствателя на въздух.
Продуктът има сензор, който измерва качеството на въздуха. Той редовно изпраща информацията до приложението чрез облака. - Дистанционно управление:
Можете да включвате/изключвате продукта и да променяте режимите му, интензитета на светлината и осцилацията (в зависимост от модела), като използвате бутоните, показани в приложението. - Лента за навигация:
Можете да видите следната информация от навигационната лента.- Моят въздух: основната начална страница.
- Моят профил: за да се консултирате с правна информация, често задавани въпроси, информация за следпродажбени услуги и да промените настройките на акаунта си.
- Планиране: за да настроите режима си на пречистване според вашия график.
- Филтри: за да се консултирате относно състоянието на филтъра и също така да закупите заместващи филтри онлайн.
- Повече информация: за да визуализирате замърсяването, уловено от продукта и да научите повече за различните източници на замърсяване.
Качеството на въздуха на закрито е разделено на две части:
- Частици и алергени
- Газове и ЛОС (летливи органични съединения)
Числата съответстват на индекса за качество на въздуха (ИКВ), който може да се опише като концентрация на замърсител в околния въздух.
Кръгът е разделен на пет части и получава ниво на цвят, преминаващо от най-ниското до най-високото ниво на замърсяване. Цветовете на кръга следват същия принцип на оцветяването на LED светлините.
Качеството на въздуха на открито съдържа цялата информация за външните частици и алергени, газове, ЛОС (летливи органични съединения) и полени.
- Частици и алергени: Тази част показва информация за частиците (PM2.5 и PM10).
- Газове и ЛОС: Той обобщава нивото на замърсяване въз основа на азотен диоксид (NO2) и озон (O3).
- Полени: Това отговаря на цялата информация за 4 вида полени, като бреза, трева, маслина и амброзия.
„НБА“ означава „Национално бюро по алергии“, това е най-известната скала за изразяване на нивото на полени в света.
Числата съответстват на индекса за качество на въздуха (ИКВ), който може да се опише като концентрация на замърсител в околния въздух.
Кръгът е разделен на пет части и получава ниво на цвят, преминаващо от най-ниското до най-високото ниво на замърсяване. Цветовете на кръга следват същия принцип на оцветяването на LED светлините.
Доколкото е възможно, препоръчваме да актуализирате устройството си до по-висока версия на Android или да използвате друго съвместимо устройство.
Актуализациите не само ще ви позволят да се насладите на по-богато изживяване с нови функции и съвместимост с най-новите технологии, но също така ще ви защитят срещу възможни уязвимости в сигурността, които са отстранени в най-новите версии.
• Изтрийте уреда от приложението.
• Рестартирайте устройството, като натиснете бутоните Light (Светлина) и Lock (Заключване) едновременно за 3 секунди.
- Най-напред изключете пречиствателя на въздуха и извадете щепсела му от контакта.
- Можете да почистите устройството с леко навлажнена кърпа.
Важно: Никога не използвайте абразивни материали, тъй като те може да повредят повърхността на продукта. - Почистете/сменете филтрите, когато е необходимо.
- Почиствайте сензора (входовете) редовно с прахосмукачка.
Честота на почистване/смяна на филтрите
• Предфилтър: почиствайте на всеки 2 до 4 седмици
• Филтър с активен въглен: сменяйте на всеки 12 месеца
• Филтър Allergy+: сменяйте на всеки 2 години
• Филтър NanoCaptur: сменяйте в зависимост от смяната на цвета (вижте таблицата на цветовете на филтъра)
Тези цифри се основават на тестове, при които пречиствателят на въздуха се използва в продължение на 8 часа на ден в тих режим. Може да се наложи да сменяте филтрите по-често в зависимост от качеството на въздуха и колко често се използва пречиствателят на въздуха.
Филтрите „Aктивен въглен“, „Allergy+“ и „NanoCaptur“ не могат да бъдат почиствани и използвани повторно, така че никога не ги измивайте с вода. Те трябва да бъдат заменени в края на живота им.
Ако замените филтър преди края на живота му, натиснете бутона за "Filter" (8) за 3 секунди, за да нулирате настройките на филтъра.
• Паролата за Wifi е неправилна.
• Паролата за Wifi може да съдържа само ASCII кодове с максимум 32 знака.
• Wifi: уредът може да се свързва само към мрежа на честота 2,4 GHz. Не е възможно свързване на 5 GHz.
• Приложението не показва правилната Wifi мрежа.
• Трябва да активирате разрешението за локализация в настройките (само за Android OS 6+).
• Уредът може да се свързва само към домашна Wifi мрежа. Той няма да се свърже към защитена офис мрежа (с помощта на прокси).
• Уредът не е поставен достатъчно близо до вашия Wi-Fi рутер.
• Ако проблемът продължи да съществува, моля, опитайте отново.
• Проверете дали все още имате интернет. Ако мрежата се възвърне, пречиствателят ви ще се свърже към интернет автоматично.
• Паролата за интернет на приемника ви е била променена. Ако да, трябва да рестартирате процеса на сдвояване.
1) 5 GHz?
Вашият смартфон може да използва мрежа на 5 GHz и продуктът не може да го открие.
Решение:
Вашият смартфон може да остане на мрежа на 5 GHz, но продуктът трябва да бъде свързан към мрежа на 2,4 GHz. Затова тук изберете мрежа на 2,4 GHz за продукта. Сдвояването ще работи дори ако се върнете към мрежа на 5 GHz.
Забележка:
- Моля, проверете дали вашият интернет модем е на 2,4 GHz, или е двулентов рутер, който е конфигуриран да поддържа 2,4 GHz. Продуктът не поддържа лентата 5 GHz.
- Как да определите дали вашият рутер поддържа честотна лента 2,4 GHz, 5 GHz или и двете? Понякога, когато е налична двойната лента, има 2 различни мрежи и те са обозначени с имена като „mynetwork24“, „mynetwork24GHz“ или „mynetwork2-4“.
2) Скрит SSID?
Ако вашата мрежа е „скрита“, можете да въведете ръчно SSID (името на мрежата), като натиснете „Enter SSID“ (Въведете SSID).
• Смартфон достатъчно близо ли е до продукта? Ако е твърде далеч, вашият смартфон няма да открие излъчването на Wi-Fi мрежата на продукта.
• Натискали ли сте бутона за Wi-Fi? Точката за достъп до Wi-Fi спира излъчването след няколко минути.
• Мига ли бутонът за Wi-Fi? Ако не, моля, натиснете отново за 3 секунди, за да активирате Wi-Fi мрежата.
• Моля, опитайте отново процеса на сдвояване.
Ако сте проверили горния списък и все още сте блокирани, моля, направете следното (хардуерно нулиране на продукта):
1) Докато продуктът е включен, натиснете едновременно бутона „Light“ и бутона „Lock“. Трябва да чуете звуков сигнал и продуктът се изключва автоматично.
2) Изключете продукта от контакта, изчакайте 1 минута и го включете отново.
3) Включете продукта и натиснете бутона за Wi-Fi, за да излъчите точката за достъп.
4) Отидете на настройката на телефона и потвърдете, че виждате Wi-Fi мрежата, наречена „AIR PURIFIER XXXX“.
5) Изберете мрежата „AIR PURIFIER XXXX“.
• Ако телефонът ви се свърже автоматично, моля, „премахнете“ тази мрежа от предварително регистрирания списък с Wi-Fi мрежи. След тази операция, моля, проверете дали тази „AIR PURIFIER XXXX“ все още присъства в списъка с Wi-Fi мрежи на вашия телефон.
• Ако телефонът ви поиска парола, моля, отменете я. Това е добър знак, това означава, че приложението ще може да се справи с тази част.
6) Върнете се в приложението и започнете отново процеса на сдвояване.
Забележка 1: За някои смартфони, след свързване към Wi-Fi мрежата на продукта („AIR PURIFIER XXXX“), може да видите съобщение с молба да потвърдите дали искате да останете в тази мрежа, която няма връзка с интернет. Към този момент това поведение е нормално, защото сте свързани с продукта, който няма връзка с интернет. Тя ще бъде възстановена, след като продуктът се присъедини към вашата домашна Wi-Fi мрежа. Затова, моля, отговорете на този въпрос, за да останете свързани с тази мрежа.
Забележка 2: Ако имате смартфон, който има опция за Wi-Fi асистент „switch between Wi-Fi networks and mobile data when Wi-Fi connection is poor“ (превключване между Wi-Fi мрежи и мобилни данни, когато Wi-Fi връзката е лоша) (например Xiaomi), моля, дезактивирайте я. Ако се активира, когато вашият смартфон е свързан с уреда като точка за достъп, смартфонът ще открие, че няма интернет с тази точка за достъп (което е нормално на тази стъпка от сдвояването). Смартфонът ще намери друга мрежа за вас и приложението не може да продължи по-нататък в процеса на сдвояване.
• Слой прах покрива лещата на сензора.
• Ако светлинният индикатор все още показва, че качеството на въздуха е лошо, регулирайте сензора за чувствителност на „Ниска чувствителност“ или „Средно“; за да направите тази промяна, проверете ръководството за инструкции.
• Ако светлинният индикатор все още показва, че качеството на въздуха е добро, регулирайте сензора за чувствителност на „Чувствителен“ или „Средно"; за да извършите тази промяна, проверете инструкциите.
Пречиствателят на въздух Intense Pure Air Ви дава възможност да дишате до 99,95% чист въздух във Вашия дом и така да предпазите здравето си, благодарение на четирите нива на филтриране, описани по-долу:
• Ниво 1: ПЪРВИ ФИЛТЪР за прах, косми, козина
• Ниво 2: ФИЛТЪР С АКТИВЕН ВЪГЛЕН за летливи органични съединения (ЛОС), миризми/газове
• Ниво 3: ФИЛТЪР HEPA за фини частици (PM 2,5), полени, акари, животински алергени, плесени, бактерии/вируси
• Ниво 4: ФИЛТЪР NANOCAPTUR за формалдехид