Гаранционният срок във България за цялата продуктова гама на Rowenta е 2 години.
2-годишната гаранция на Rowenta покрива само домашна и лична употреба. За всички други употреби тя е ограничена до 1-годишна търговска гаранция. За да видите гаранционните условия за вашия продукт, изберете една от продуктовите гами по-долу.
Как да поправя своя електрически уред, когато е в гаранция?
- Вашият продукт е закупен от партньор на нашата марка: занесете продукта в един от нашите сервизи най-близък до дома ви, като щракнете тук, за да се възползвате от нашия ангажимент за възможност за ремонт.
- Или го занесете в точката на продажба, от където сте го закупили (или се свържете с вашия търговец, ако сте го купили онлайн).
Как да поправя електрическия си продукт, когато вече не е в гаранция?
- Ремонтирайте своя електрически продукт сами, като се консултирате с нашите ЧЗВ
- Или занесете продукта в някой от нашите оторизирани сервизи. Можете да намерите най-близкия, като щракнете тук.
Mалки домакински електроуреди
Не сте открили търсената информация? Контакти
Гаранция за неелектрическа дъска за гладене
Гаранция за аксесоари и резервни части и кухненски прибори
Не сте открили търсената информация? Контакти
Гаранция L'Oréal Steampod Professional
Не сте открили търсената информация? Контакти
Гаранция L'Oréal Steampod Resale
Не сте открили търсената информация? Контакти
Какво е международна гаранция?
- Това е гаранция, която ви позволява да се възползвате от всички нейни предимства, независимо от държавата на закупуване на продукта и местоживеене, във всички държави, изброени във файла за изтегляне по-горе.
- Гаранционните периоди на продукта обаче може да варират в различните държави. В този случай трябва да се вземе предвид държавата на закупуване, за да се знае продължителността на гаранцията.
Какво представлява 15-годишният ангажимент за ремонт на разумна цена?
Справедлива цена на частите и наличието на мрежа от оторизирани сервизи са част от нашия 15-годишен ангажимент за поправка.
Капакът на уреда Ви Rowenta вече не се затваря и той вече не се покрива от гаранцията? Няма нужда да купувате отново целия уред! Можете да поръчате капака в нашия магазин за аксесоари. По този начин можете да се наслаждавате на продукта си по-дълго, а природата ще ви благодари!
Разходите за ремонтни части, както и наличието на мрежа от оторизирани сервизи за извършване на ремонти, също са част от нашия ангажимент за поправка на продукти в продължение на 15 години на справедлива цена.