2. Вашият уред е спрял да работи?

Вашият уред е в рамките на гаранцията

 

Ремонтирайте го безплатно в някой от нашите оторизирани сервизи.


Ако Вашият уред вече не е в гаранцията, предлагаме Ви 2 решения:
  • Отидете директно при един от нашите оторизирани сервизи, който ще Ви посрещне и ще поеме отговорността за Вашия уред, за да извърши диагностика и оценка.
  • Ако предпочитате да поправите своя продукт сами, консултирайте се с нашата онлайн помощ.

3. Искате ли да научите повече за нас? Проверете тези раздели:

4. Можете да се свържете с нас с помощта на уеб формуляр, с който да зададете Вашия въпрос

Моля изберете темата, свързана с Вашето запитване:

Свържете се с нас

5. Искате ли да се свържете с нас по телефона?

Център за обслужване на клиенти
00359 700 10 330
(на цената на един градски разговор или според тарифния план на вашия оператор)
От понеделник до петък:
09:00 - 18:00

Вашите лични данни се обработват от Groupe SEB Slovensko, за да можем да отговорим на изпратеното от Вас запитване за допълнителна информация или на Вашите въпроси. Имате право на достъп до данните си и можете да ги промените или да упражните правото си на възражение чрез този формуляр или като се свържете с нас на посочения на тази страница телефонен номер.

Нашата услуга - следпродажбено обслужване, е в състояние да отговори на всички ваши запитвания относно продукти и услуги с марка Rowenta. Моля, не се колебайте да се свържете с нас по телефона в рамките на гореспоменатото работно време на кол центъра. Извън това работно време можете да използвате нашата форма за контакт и ние ще отговорим на вашето запитване възможно най-скоро. Официални са само информация за марката Rowenta и данни за контакт, предоставени на rowenta.bg.