ROWENTA X-Plorer Serie 75 S+ , Прахосмукачка робот, RR8587WH

X-Plorer Serie 75 S+ , Прахосмукачка робот, RR8587WH
Обещание за до 60 дни спокойствие

Прахосмукачката-робот Rowenta X-PLORER Serie 75 S+ е изключително решение за почистване на дома с авангардна технология, която оставя целия ви дом безупречен. Открийте високотехнологична автоматична прахосмукачка, която върши работата вместо вас - за почистване без усилия.

Авангардна прахосмукачка-робот с автоматично изпразване на контейнера за прах за пълно спокойствие и удобство
Изключително точна лазерна навигация за интелигентно и методично почистване, което покрива целия ви дом с изключителна лекота
Почистване 4 в 1 - събира и улавя праха, благодарение на мотор с всмукателна мощност до 2700 Pa, почиства с четка и мие с моп
Интелигентна система Aqua Power с 4 степени на подаване на вода според типа под за уефективно измиване
Персонализирано почистване с управление на няколко етажа/много стаи, забранени зони, съвместимост с гласов асистент и други
Високоефективно почистване навсякъде, където е необходимо, с възможност за изкачване на препятствия с височина до 18 mm
Тих работен режим за незабележимо почистване при пълен комфорт
Високопроизводителна батерия със до 120 минути автономност, която покрива до 120 квадратни метра с едно зареждане

Референтен код : RR8587WH

Предимства напродукта

Почистване със свободни ръце благодарение на прахосмукачка-робот, която работи вместо вас

Характеристики – Сравнение

ЕФЕКТИВНОСТ НА ПОЧИСТВАНЕ
Технология Въртяща се централна четка  
Тип четка Electro brush  
Странична четка 1  
Мотор Мотор без четки  
Нива на мощност 4  
Навици Автоматично почистване без услиля  
Vacuum cleaning efficiency 2000 Pa < Great <4000 Pa  
Mopping Electronic  
НАВИГАЦИЯ
Функция почистване на няколко помещения    
Система за разпознаване Standard (Obstacle detection >10 cm)  
Система за разпознаване на стълби Да: 3 сензора за прокапване  
Датчик за стени Да: чрез Приложението  
Level of room coverage (Navigation technology) Best-in-class (laser or laser+camera)  
Home mapping in the App Room management and cleaning report  
Ability to go under low furniture Standard  
СВЪРЗАНОСТ
Scheduling    
Wifi connectivity (app Rowenta robots and vocal assistants)    
ОПРЕДЕЛЯНЕ НА ГРАФИК
Selection of rooms to be cleaned Yes (customized cleaning)  
АВТОНОМНОСТ
Тип батерия Литиево-йонна батерия  
Вид зареждане Станция за зареждане  
Самозареждане    
Зареди и работи    
ОБОРУДВАНЕ
Система за контрол Да: приложение  
Говорещ робот Не  

Инструкции и Ръководство

Често задавани въпроси

Приложението вече не е съвместимо с Android, версия 4.4.4 или по-ниска поради засилена защита на данните.

Доколкото е възможно, препоръчваме да актуализирате устройството си до по-висока версия на Android или да използвате друго съвместимо устройство.

Актуализациите не само ще ви позволят да се насладите на по-богато изживяване с нови функции и съвместимост с най-новите технологии, но също така ще ви защитят срещу възможни уязвимости в сигурността, които са отстранени в най-новите версии.
В приложението щракнете върху „Зона“ и след това върху „Сканиране на зона“.
На картата ви ще се появи зона, която трябва само да преместите и да адаптирате към вътрешното си пространство.
Не почиствайте с прахосмукачка мокри повърхности, всякакъв вид течности, горещи вещества (жарава, цигари), изключително фини вещества (гипс, цимент, пепел и т.н.), големи остри отпадъци (стъкло), вредни продукти (разтворители, абразивни материали и т.н.), агресивни продукти (киселина, почистващи продукти и т.н.), запалими и избухливи продукти (на маслена или спиртна основа).
Поставете зарядната докинг станция до стена, на равна повърхност и където прахосмукачката-робот може лесно да я открие.
На мястото не бива да има никакви препятствия (включително килим). Оставете поне 1,5 метър свободно пространство отляво и отдясно и 2 метра пред докинг станцията. Ако станцията е поставена в ъгъл или се открива трудно, прахосмукачката-робот няма да може да я достигне.
Поставете зарядния кабел на докинг станцията покрай стената.
За повече информация вижте инструкциите в ръководството за употреба.
Оставете зарядната докинг станция постоянно включена в контакта (функцията за автоматично презареждане няма да е налична, ако докинг станцията не е активирана).
Да, роботът е снабден със сензори срещу падане, които разпознават стълби и дупки.
Възможно е обаче да възникнат ситуации, в които сензорите не са толкова ефективни. Например извити ръбове на стълби, килимчета до стълби, хлъзгави повърхности, препятствия, които могат да повлияят на работата на сензорите.
Преди да пуснете робота, уверете се, че наоколо няма препятствия, захранващи кабели, дрехи или други потенциално опасни предмети, които могат да причинят повреда на уреда или други инциденти.
Да, роботът може да се зарежда на станцията за зареждане, дори когато главният превключвател е изключен.
Проверете дали превключвателят под робата е в правилното положение „ON“.
В конфигурацията на картата проверете настройките за мощност на засмукване и ниво на навлажняване за всяко помещение.
Ако няма настройки, роботът автоматично преминава в режим „Dry“.

Ако искате да стартирате робота с конкретни настройки, трябва да изберете персонализирания режим и тогава да конфигурирате желаните настройки.
При този режим се използват параметрите, зададени при персонализирането на помещенията.
Изсипвайте контейнера за прах в боклука след всяка употреба. Почиствайте уплътненията на отделението за прах с кърпа.
Препоръчва се почистване на централната четка веднъж седмично.
За повече подробности, моля, вижте ръководството за употреба.
Препоръчва се почистване на филтрите поне веднъж седмично.
За повече подробности, моля, вижте ръководството за употреба.
Необходимо е редовно да почиствате левите, десните и предните колела, за да премахнете заплетените косми и влакна.
Препоръчително е да избърсвате сензорите и терминалите за зареждане (на робота и станцията за зареждане) с чиста, суха кърпа веднъж седмично.
Изключете робота, преди да почистите сензорите и терминалите за зареждане.
Не използвайте почистващи препарати за почистване на прахосмукачката-робот.
За някои части може да използвате вода, а за други може да използвате само суха кърпа. За повече подробности, вижте ръководството за употреба.
Препоръчва се да сменяте филтъра за фини прахови частици и филтъра от пяна веднъж на всеки 6 месеца.
Страничните четки трябва да се сменят с нови на всеки 6 месеца.
Не използвайте уреда. За да избегнете всякаква опасност, трябва да бъдат подменени от оторизиран сервиз за ремонт на прахосмукачки.
Не използвайте уреда. За да избегнете всякаква опасност, не пипайте терминалите. Трябва да изключите докинг станцията от контакта и да бъде подменена от оторизиран сервиз за ремонт на прахосмукачки.
Проверете:
Дали контейнерът за прах не е пълен.
Дали филтрите са чисти.
Дали няма предмет или боклук, който блокира отвора за всмукване под робота.
За това има няколко възможни причини:
• Ако роботът не е започнал от станцията за зареждане, няма да се върне там. В този случай ще се върне в началната си точка.
• Ако роботът е почиствал в режим Spot, ще се върне в началната си точка.
• Ако роботът бъде повдигнат и поставен обратно на пода, ще се опита да се премести. Ако не може, ще се върне в началната си точка.
Проверете следното:
• Станцията за зареждане не бива да е поставена върху килим.
• Станцията за зареждане не бива да е изложена на слънчева светлина, нито да е в близост до източник на топлина.
• Свободното пространство около и пред станцията за зареждане е в съответствие с инструкциите в ръководството за употреба.
• Щепселът е свързан правилно със станцията за зареждане.
• Кабелът за зареждане е свързан към електрозахранването.
• Няма препречващи предмети около станцията за зареждане.
• Няма предмети в близост до терминалите на станцията за зареждане.
• Активирана е станцията за зареждане (LED индикаторът свети в зелено).

Ако роботът все още не намира базовата станция и след като проверите тези точки, свържете се с оторизиран сервиз за ремонт на прахосмукачки.
Можете да извършите следните действия:
• Изключете главния превключвател и отново го включете.
• Изключете кабела от контакта и отново го включете в станцията за зареждане.
• Уверете се, че зареждащите терминали и прозорчетата на сензора не са препречени, след това избършете корпуса и станцията за зареждане със суха кърпа. Не забравяйте да изключите главния превключвател, както и да изключите робота, преди да го подсушите внимателно.
• Проверете дали няма някакви препятствия като отразяващ обект, стол и др. край станцията за зареждане.

Ако и след тези стъпки автоматичното зареждане все още не работи добре, свържете се с оторизиран сервиз за ремонт на прахосмукачки.
Това е нормално. Прахосмукачката може да остане свързана със станцията за зареждане без никакъв риск.
Внимание: използвайте само предвиденото зарядно.
Проверете следното:
• Дали превключвателят под робота е в правилното положение „ON“.
• Дали дисплеят свети. Ако ли не, заредете робота на базовата станция.
Проверете следното:
• Няма препречващи предмети под колелата.
• Роботът не е блокиран поради разлика в нивата на пода.
• Не е изписано съобщение за грешка. (вижте раздела за отстраняване на неизправности и кодове на грешките в ръководството за употреба)
Можете да извършите следните действия:
• Уверете се, че няма препречващи предмети на 10 см от стълби/дупки.
• Избършете прозорчетата на сензора със суха кърпа.

Ако и след тези стъпки проблемът продължава, моля, свържете се с оторизиран сервиз за ремонт на прахосмукачки.
Уверете се, че четката не е препречена с нещо. Почистете четката от заплетени косми и влакна.
Ако четката е повредена, сменете я с нова.
Мигащата светлина и светлинният сигнал показват грешка.
За повече подробности относно описанието на грешката и решение вижте ръководството за употреба.
Можете да извършите следните действия:
• Проверете дали входният канал не е запушен.
• Проверете дали контейнерът за прах е поставен правилно.
• Изпразнете контейнера за прах, ако е пълен.
• Свалете централната четка и я почистете.
• Проверете дали филтърът не е задръстен.

Ако и след тези стъпки проблемът продължава, моля, свържете се с оторизиран сервиз за ремонт на прахосмукачки.
Когато роботът установи риск, се активира предпазната функция на четката.

Възможни са две ситуации:
Четката не може да се движи: роботът се опитва да я освободи и спира почистването и четката.
Роботът ще се опита да освободи четката: ако не може, ще я изключи и ще трябва ръчно да я освободите.

Ако четката не може да се движи по дебел килим заради дългите и/или дебели влакна или роботът е почиствал килима дълго време, четката ще спре да се върти и роботът ще продължи да почиства без нея.
Работата на робота може да е възпрепятствана от определени проблеми, за които се показват кодове за грешка.
За повече подробности относно кодовете за грешка и решение вижте ръководството за употреба.
Филтърът може да е поставен неправилно. Опитайте да го поставите правилно в жлеба на държача.
След спазване на инструкциите от ръководството за употреба за включване на уреда, уверете се, че електрическият контакт работи, като включите друг уред. Ако все още не работи, не опитвайте да разглобите или поправите уреда сами и се свържете с отдела за обслужване на клиенти.
Ако индикаторната лампичка на станцията продължава да свети в червено след смяна на торбичката за прах с нова:
• Изключете захранващия кабел.
• Обърнете станцията.
• С помощта на отвертка развийте 5-те винта, които държат капака на канала за прах, и го свалете.
• Проверете дали има чужди тела, които пречат на канала за прах, и ги отстранете с пръсти или с четка за бутилки.
• След като почистите канала за прах, поставете обратно капака и 5-те винта.
• Обърнете станцията и свържете отново захранващия кабел.
• Поставете робота пред станцията и натиснете бутона „Home“ (Начало) на робота.
• Роботът автоматично ще се върне в станцията и ще почисти праха за 20 секунди. Светлината на станцията ще стане бяла.

Преместете основата за зареждане. Ако е монтирана в ъгъл или е трудна за намиране, прахосмукачката-робот няма да може да я достигне.

Поставете основата до стена, където прахосмукачката-робот ще може лесно да я намери:
• Уверете се, че остава свободно пространство от 0,5 м отстрани и 1,5 м отпред на основата.
• В зоната не трябва да има никакви препятствия.
• Захранващият кабел трябва да е плътно положен по стената.
• Не монтирайте основата близо до стълби.
• Не поставяйте основата върху килим или мокет, а винаги върху равна повърхност.

Преместете основата за зареждане. Ако е монтирана в ъгъл или е трудна за намиране, прахосмукачката-робот няма да може да я достигне.

Поставете основата до стена, където прахосмукачката-робот ще може лесно да я намери:
• Уверете се, че остава свободно пространство от 0,5 м отстрани и 1,5 м отпред на основата.
• В зоната не трябва да има никакви препятствия.
• Захранващият кабел трябва да е плътно положен по стената.
• Не монтирайте основата близо до стълби.
• Не поставяйте основата върху килим или мокет, а винаги върху равна повърхност.

Не, уредът е предназначен единствено за употреба на закрито.
Да, сензорите на робота не се нуждаят от светлина за извършване на сесията за почистване.
Роботът е ефективен на твърди подови повърхности, включително плочки, паркет, ламинат, винил и килими с максимална дебелина 1,5 см.
Да, използването на прахосмукачка-робот се препоръчва за поддържане на чистотата, но все пак има повърхности, върху които роботът не е толкова ефективен, колкото стандартните прахосмукачки.
Да, можете да насрочите единична сесия за почистване или да настроите ежедневна функция за почистване чрез мобилното приложение.
Роботът е ограничен до една програма на ден, за да се осигури оптималното почистване на всички достъпни помещения.
Да. Роботът ще премине в неактивен режим, когато бъде напълно зареден.
Да, по време на почистване роботът се връща автоматично в станцията за зареждане при изтощена батерия.
След като зареждането приключи, прахосмукачката ще възобнови процеса на почистване.
Това е така, защото роботът не е започнал работа от станцията за зареждане: тъй като роботът се връща в началната си точка, той ще се върне там, където е започнал почистването в режим Spot.
Уредът е направен от материали, които могат да бъдат регенерирани или рециклирани. Можете да оставите уреда в най-близкия пункт за събиране на отпадъци.
Ако смятате, че някоя част липсва, обадете се на Центъра за обслужване на клиенти, за да Ви окажем необходимото съдействие.
Моля, отидете на раздел „Аксесоари“ на интернет страницата, за да намерите лесно всичко необходимо за Вашия продукт.
Открийте по-подробна информация в раздел Гаранция на тази интернет страница.