Инструкции за употреба и често задавани въпроси за Прахосмукачка-робот X-Plorer Serie 130 Ai
Най-тънкият лазерен робот, създаван някога*
Референтен код : RR9065WH
Voir les documents liés
Инструкции и Ръководство
Voir les questions les plus fréquentes
Често задавани въпроси
Приложението за роботи е само за смартфони.
Ако вашата мрежа не се вижда в списъка с налични мрежи, преместете устройството по-близо до приемника си за интернет.
Ако мрежата все още не е видима, може да не е съвместима с вашето устройство. По-специално 5 GHz мрежи не се поддържат. Направете справка със списъка за съвместимост.
Ако мрежата все още не е видима, може да не е съвместима с вашето устройство. По-специално 5 GHz мрежи не се поддържат. Направете справка със списъка за съвместимост.
Можете да отидете на настройката на смартфона си и да проверите дали вашият смартфон е свързан с домашната ви WiFi мрежа. WiFi мрежата трябва да има връзка с интернет.
Някои телефони Xiaomi може да имат проблеми със свързването. Може да се появят необичайно голям брой изскачащи прозорци.
Засегнатите телефони са тези със система MIUI (като например модели Redmi и Pocophone).
В този случай опитайте да изпълните следните стъпки:
• Settings (Настройки) > Applications (Приложения) > Manage applications (Управление на приложенията) > Rowenta Robots (Роботи Rowenta) > Other permissions (Други разрешения). На тази страница приемете разрешението за Change Wi-Fi connectivity (Промяна на Wi-Fi свързаност).
• Settings (Настройки) > Wi-Fi > Additional settings (Допълнителни настройки) > Wi-Fi Assistant (Wi-Fi асистент). На тази страница дезактивирайте наличните опции.
Засегнатите телефони са тези със система MIUI (като например модели Redmi и Pocophone).
В този случай опитайте да изпълните следните стъпки:
• Settings (Настройки) > Applications (Приложения) > Manage applications (Управление на приложенията) > Rowenta Robots (Роботи Rowenta) > Other permissions (Други разрешения). На тази страница приемете разрешението за Change Wi-Fi connectivity (Промяна на Wi-Fi свързаност).
• Settings (Настройки) > Wi-Fi > Additional settings (Допълнителни настройки) > Wi-Fi Assistant (Wi-Fi асистент). На тази страница дезактивирайте наличните опции.
Ако все още възниква грешка след няколко неуспешни опита:
Натиснете бутоните на устройството „Home“ (Начало) и „Start/Pause“ (Старт/Пауза) за 5 секунди и проверете дали индикаторът на Wi-Fi мига бързо.
Ако не мига, изключете и включете устройството, като използвате превключвателя под контейнера за прах.
Ако грешката продължава, може да се дължи на неправилно използване на телефона:
Телефон с Android:
По време на процеса на свързване приложението ще ви свърже автоматично към робота. Важно е да останете свързани към тази нова мрежа.
В зависимост от телефона ви може да се появят различни изскачащи прозорци по време на свързване:
• Ако изскачащият прозорец ви съобщава, че мрежата ще бъде превключена, тъй като тази, към която сте свързани, няма интернет, откажете.
• Ако в изскачащия прозорец бъдете попитани питат дали искате да останете свързани към мрежата без интернет, приемете.
• Ако в изскачащия прозорец ви се съобщава, че мрежата няма интернет, но не предлага смяна на мрежите, не правете нищо.
iPhone:
При свързване към устройството ще се покаже изскачащ прозорец с молба да се свържете към мрежата „SEB_ACCESS_POINT“. Приемете, като щракнете върху „Join“ (Присъединяване).
Ако не успеете да изпълните тази стъпка няколко пъти, рестартирайте телефона и опитайте отново.
Натиснете бутоните на устройството „Home“ (Начало) и „Start/Pause“ (Старт/Пауза) за 5 секунди и проверете дали индикаторът на Wi-Fi мига бързо.
Ако не мига, изключете и включете устройството, като използвате превключвателя под контейнера за прах.
Ако грешката продължава, може да се дължи на неправилно използване на телефона:
Телефон с Android:
По време на процеса на свързване приложението ще ви свърже автоматично към робота. Важно е да останете свързани към тази нова мрежа.
В зависимост от телефона ви може да се появят различни изскачащи прозорци по време на свързване:
• Ако изскачащият прозорец ви съобщава, че мрежата ще бъде превключена, тъй като тази, към която сте свързани, няма интернет, откажете.
• Ако в изскачащия прозорец бъдете попитани питат дали искате да останете свързани към мрежата без интернет, приемете.
• Ако в изскачащия прозорец ви се съобщава, че мрежата няма интернет, но не предлага смяна на мрежите, не правете нищо.
iPhone:
При свързване към устройството ще се покаже изскачащ прозорец с молба да се свържете към мрежата „SEB_ACCESS_POINT“. Приемете, като щракнете върху „Join“ (Присъединяване).
Ако не успеете да изпълните тази стъпка няколко пъти, рестартирайте телефона и опитайте отново.
След като въведете своята парола, възниква грешка при свързване към Wi-Fi мрежата.
1. Проверете паролата за Wi-Fi и я въведете отново внимателно.
2. Дръжте смартфона си близо до устройството и интернет модема, докато завърши процесът на свързване.
3. Устройството не може да се свързва към обществени мрежи, като например наличните в хотелите.
4. Телефон с Android: При свързване към устройството може да се появи изскачащ прозорец. По време на процеса на свързване приложението ще ви свърже автоматично към робота. Важно е да останете свързани към тази нова мрежа.
Вижте някои примери за проблеми, които може да срещнете, в зависимост от вашия телефон:
• Ако изскачащият прозорец ви съобщава, че мрежата ще бъде превключена, тъй като тази, към която сте свързани, няма интернет, откажете.
• Ако в изскачащия прозорец бъдете попитани питат дали искате да останете свързани към мрежата без интернет, приемете.
• Ако в изскачащия прозорец ви се съобщава, че мрежата няма интернет, но не предлага смяна на мрежите, не правете нищо.
След няколко неуспешни опита:
• Рестартирайте своя Wi-Fi рутер.
• Изключете и включете устройството, като използвате превключвателя под контейнера за прах.
1. Проверете паролата за Wi-Fi и я въведете отново внимателно.
2. Дръжте смартфона си близо до устройството и интернет модема, докато завърши процесът на свързване.
3. Устройството не може да се свързва към обществени мрежи, като например наличните в хотелите.
4. Телефон с Android: При свързване към устройството може да се появи изскачащ прозорец. По време на процеса на свързване приложението ще ви свърже автоматично към робота. Важно е да останете свързани към тази нова мрежа.
Вижте някои примери за проблеми, които може да срещнете, в зависимост от вашия телефон:
• Ако изскачащият прозорец ви съобщава, че мрежата ще бъде превключена, тъй като тази, към която сте свързани, няма интернет, откажете.
• Ако в изскачащия прозорец бъдете попитани питат дали искате да останете свързани към мрежата без интернет, приемете.
• Ако в изскачащия прозорец ви се съобщава, че мрежата няма интернет, но не предлага смяна на мрежите, не правете нищо.
След няколко неуспешни опита:
• Рестартирайте своя Wi-Fi рутер.
• Изключете и включете устройството, като използвате превключвателя под контейнера за прах.
След като въведете своята парола, възниква грешка при свързване към облака.
• За свързване към облака се изисква интернет връзка за успешно сдвояване на устройствата. За целта можете да активирате своите мобилни данни или автоматично да се свържете отново към домашната си мрежа.
• Уверете се, че датата и часът на телефона ви са правилни. Всяка разлика ще попречи на свързването.
След няколко неуспешни опита:
• Рестартирайте своя Wi-Fi рутер.
• Изключете и включете устройството, като използвате превключвателя под контейнера за прах.
След няколко неуспешни опита можете да нулирате устройството:
Натиснете бутона „Start/Pause“ (стартиране/пауза) за 20 секунди.
• За свързване към облака се изисква интернет връзка за успешно сдвояване на устройствата. За целта можете да активирате своите мобилни данни или автоматично да се свържете отново към домашната си мрежа.
• Уверете се, че датата и часът на телефона ви са правилни. Всяка разлика ще попречи на свързването.
След няколко неуспешни опита:
• Рестартирайте своя Wi-Fi рутер.
• Изключете и включете устройството, като използвате превключвателя под контейнера за прах.
След няколко неуспешни опита можете да нулирате устройството:
Натиснете бутона „Start/Pause“ (стартиране/пауза) за 20 секунди.
Гласов асистент Alexa
Гласов асистент на Google
Гласов асистент на Google
За това има няколко възможни причини:
• Не сте въвели правилно имейл адреса за профила. Моля, проверете.
• Не сте въвели правилно паролата. За да я нулирате, заявете временна парола по имейл и след това я променете в менюто на приложението.
• Не сте въвели правилно имейл адреса за профила. Моля, проверете.
• Не сте въвели правилно паролата. За да я нулирате, заявете временна парола по имейл и след това я променете в менюто на приложението.
Това изобщо не е задължително, а е потребителско предпочитание.
Проверете дали известията са разрешени на вашия смартфон.
Отидете в „Настройки“ на вашия смартфон > „Известия“ и се уверете, че сте позволили известия за приложението „Rowenta Robots“.
Отидете в „Настройки“ на вашия смартфон > „Известия“ и се уверете, че сте позволили известия за приложението „Rowenta Robots“.
Когато редактирате вашата карта, използвайте бутона „Zones“ (Зони), за да създадете и редактирате два различни типа зони:
• „No-go zone“ (Забранена зона) е ограничена зона, където достъпът на робота е забранен.
• „Cleaning zone“ (Зона за почистване) е определена зона, където на робота е позволено да почиства (напр.: детска зона за игра или под дивана).
Можете да създадете толкова зони, колкото искате, на вашата карта.
• „No-go zone“ (Забранена зона) е ограничена зона, където достъпът на робота е забранен.
• „Cleaning zone“ (Зона за почистване) е определена зона, където на робота е позволено да почиства (напр.: детска зона за игра или под дивана).
Можете да създадете толкова зони, колкото искате, на вашата карта.
В началната страница на вашето приложение щракнете върху името на текущата карта, след което плъзнете наляво и щракнете върху „Add a map“ (Добавяне на карта).
Можете също да отидете на „Settings“ (Настройки) в приложението си > „My maps“ (Моите карти) > „Add a map“ (Добавяне на карта). Вашият робот ще започне проучването на заобикалящата среда, за да създаде новата карта. В зависимост от повърхността проучването може да продължи няколко минути. Изчакайте до края на проучването. След това изберете име за новата карта и потвърдете.
Можете също да отидете на „Settings“ (Настройки) в приложението си > „My maps“ (Моите карти) > „Add a map“ (Добавяне на карта). Вашият робот ще започне проучването на заобикалящата среда, за да създаде новата карта. В зависимост от повърхността проучването може да продължи няколко минути. Изчакайте до края на проучването. След това изберете име за новата карта и потвърдете.
Отидете на „Settings“ (Настройки) в приложението си > „My maps“ (Моите карти), изберете картата, която искате да изтриете, изберете иконата за кошче в горния десен ъгъл, за да изтриете картата.
Отидете на „Settings“ (Настройки) в приложението си > „My maps“ (Моите карти), изберете една от вашите карти за достъп до инструменти за редактиране.
„Интензивен режим“ е услуга в приложението за моделите S120 AI и S130 AI. Тази функция дава възможност на робота да изпълни интензивно почистване, като мине два пъти върху дадена зона.
Услугите за AI са функции, настроени да подобрят вашето потребителско изживяване. В зависимост от използването и предпочитанията ви роботът ще може да ви предложи персонализирани предложения за почистване, планиране и забранени зони.
Приложението ще ви предложи почистване или планиране въз основа на последните 3 седмици.
За да създадете предпочитание в приложението, отворете основната страница, превключете нагоре, за да отворите контролния панел, и щракнете върху „Създаване на предпочитание“, след което го персонализирайте, както желаете.
Не почиствайте с прахосмукачка мокри повърхности, всякакъв вид течности, горещи вещества (жарава, цигари), изключително фини вещества (гипс, цимент, пепел и т.н.), големи остри отпадъци (стъкло), вредни продукти (разтворители, абразивни материали и т.н.), агресивни продукти (киселина, почистващи продукти и т.н.), запалими и избухливи продукти (на маслена или спиртна основа).
Поставете зарядната докинг станция до стена, на равна повърхност и където прахосмукачката-робот може лесно да я открие.
На мястото не бива да има никакви препятствия (включително килим). Оставете поне 1,5 метър свободно пространство отляво и отдясно и 2 метра пред докинг станцията. Ако станцията е поставена в ъгъл или се открива трудно, прахосмукачката-робот няма да може да я достигне.
Поставете зарядния кабел на докинг станцията покрай стената.
За повече информация вижте инструкциите в ръководството за употреба.
На мястото не бива да има никакви препятствия (включително килим). Оставете поне 1,5 метър свободно пространство отляво и отдясно и 2 метра пред докинг станцията. Ако станцията е поставена в ъгъл или се открива трудно, прахосмукачката-робот няма да може да я достигне.
Поставете зарядния кабел на докинг станцията покрай стената.
За повече информация вижте инструкциите в ръководството за употреба.
Оставете зарядната докинг станция постоянно включена в контакта (функцията за автоматично презареждане няма да е налична, ако докинг станцията не е активирана).
Да, роботът е снабден със сензори срещу падане, които разпознават стълби и дупки.
Възможно е обаче да възникнат ситуации, в които сензорите не са толкова ефективни. Например извити ръбове на стълби, килимчета до стълби, хлъзгави повърхности, препятствия, които могат да повлияят на работата на сензорите.
Възможно е обаче да възникнат ситуации, в които сензорите не са толкова ефективни. Например извити ръбове на стълби, килимчета до стълби, хлъзгави повърхности, препятствия, които могат да повлияят на работата на сензорите.
Преди да пуснете робота, уверете се, че наоколо няма препятствия, захранващи кабели, дрехи или други потенциално опасни предмети, които могат да причинят повреда на уреда или други инциденти.
Да, роботът може да се зарежда на станцията за зареждане, дори когато главният превключвател е изключен.
Проверете дали превключвателят под робата е в правилното положение „ON“.
Прахосмукачката-робот има 3 режима на навигация:
• „Permanent map“ (Постоянна карта) (за персонализиране на почистване за всяка една стая)
• „No-go zones“ (Забранени зони) (за определяне на това в коя зона роботът не трябва да влиза)
• „Spot“ (На място) (за почистване на локализирана зона)
• „Permanent map“ (Постоянна карта) (за персонализиране на почистване за всяка една стая)
• „No-go zones“ (Забранени зони) (за определяне на това в коя зона роботът не трябва да влиза)
• „Spot“ (На място) (за почистване на локализирана зона)
За да изпратите робота обратно до неговата докинг станция, натиснете бутона „Home“ (Начало) на робота.
Ако роботът започва почистването от докинг станцията, той ще се върне до докинг станцията.
Ако роботът започва почистването от докинг станцията, той ще се върне до докинг станцията.
Винаги дръжте прахосмукачката робот на докинг станцията, когато не я използвате.
Ако планирате да не използвате робота за дълго време, заредете напълно и след това извадете батерията от робота (уверете се, че роботът е изключен, когато вадите батерията). Съхранявайте ги на сухо и хладно място. Зареждайте отново батерията на всеки 3 месеца.
Ако планирате да не използвате робота за дълго време, заредете напълно и след това извадете батерията от робота (уверете се, че роботът е изключен, когато вадите батерията). Съхранявайте ги на сухо и хладно място. Зареждайте отново батерията на всеки 3 месеца.
Има 3 различни мопа, предназначени за конкретна употреба:
• Сивият моп е стандартен моп за нормална употреба.
• Синият моп е моп с филтър Animal, текстурата му е по-драскаща, за да премахва по-добре петна от домашни любимци.
• Зеленият моп е моп с филтър Allergy за по-добро премахване на фини частици.
За разлика от зеления моп, който трябва да се използва без вода, сивият и синият моп трябва да се навлажнят, преди да ги поставите върху подложката на мопа.
• Сивият моп е стандартен моп за нормална употреба.
• Синият моп е моп с филтър Animal, текстурата му е по-драскаща, за да премахва по-добре петна от домашни любимци.
• Зеленият моп е моп с филтър Allergy за по-добро премахване на фини частици.
За разлика от зеления моп, който трябва да се използва без вода, сивият и синият моп трябва да се навлажнят, преди да ги поставите върху подложката на мопа.
Не, роботът не може да се зарежда, ако е изключен, затова го включете, преди да го зареждате.
Не е препоръчително да използвате мопа с вода върху чувствителни подови настилки, като например паркети или мокети и килими.
За да избегнете тези чувствителни зони, можете да създадете забранена зона около тях: роботът няма да отиде там, когато е поставен резервоарът за вода.
За да избегнете тези чувствителни зони, можете да създадете забранена зона около тях: роботът няма да отиде там, когато е поставен резервоарът за вода.
Ако роботът заседне два пъти на едно и също място, той ще предложи забранена зона от 1 m².
Не, резервоарът за вода и навлажненият моп трябва да се поставят непосредствено преди почистването и да се извадят веднага след него.
Изключете незабавно вашата прахосмукачка-робот.
Отстранете контейнера за прах, филтъра и основната четка.
Оставете ги да се изсушат напълно, преди да ги поставите обратно.
Отстранете контейнера за прах, филтъра и основната четка.
Оставете ги да се изсушат напълно, преди да ги поставите обратно.
Изсипвайте контейнера за прах в боклука след всяка употреба. Почиствайте уплътненията на отделението за прах с кърпа.
Препоръчва се почистване на централната четка веднъж седмично.
За повече подробности, моля, вижте ръководството за употреба.
За повече подробности, моля, вижте ръководството за употреба.
Препоръчва се почистване на филтрите поне веднъж седмично.
За повече подробности, моля, вижте ръководството за употреба.
За повече подробности, моля, вижте ръководството за употреба.
Необходимо е редовно да почиствате левите, десните и предните колела, за да премахнете заплетените косми и влакна.
Препоръчително е да избърсвате сензорите и терминалите за зареждане (на робота и станцията за зареждане) с чиста, суха кърпа веднъж седмично.
Изключете робота, преди да почистите сензорите и терминалите за зареждане.
Изключете робота, преди да почистите сензорите и терминалите за зареждане.
Не използвайте почистващи препарати за почистване на прахосмукачката-робот.
За някои части може да използвате вода, а за други може да използвате само суха кърпа. За повече подробности, вижте ръководството за употреба.
За някои части може да използвате вода, а за други може да използвате само суха кърпа. За повече подробности, вижте ръководството за употреба.
Препоръчва се да сменяте филтъра за фини прахови частици и филтъра от пяна веднъж на всеки 6 месеца.
Страничните четки трябва да се сменят с нови на всеки 6 месеца.
Не използвайте уреда. За да избегнете всякаква опасност, трябва да бъдат подменени от оторизиран сервиз за ремонт на прахосмукачки.
Не използвайте уреда. За да избегнете всякаква опасност, не пипайте терминалите. Трябва да изключите докинг станцията от контакта и да бъде подменена от оторизиран сервиз за ремонт на прахосмукачки.
Проверете:
Дали контейнерът за прах не е пълен.
Дали филтрите са чисти.
Дали няма предмет или боклук, който блокира отвора за всмукване под робота.
Дали контейнерът за прах не е пълен.
Дали филтрите са чисти.
Дали няма предмет или боклук, който блокира отвора за всмукване под робота.
За това има няколко възможни причини:
• Ако роботът не е започнал от станцията за зареждане, няма да се върне там. В този случай ще се върне в началната си точка.
• Ако роботът е почиствал в режим Spot, ще се върне в началната си точка.
• Ако роботът бъде повдигнат и поставен обратно на пода, ще се опита да се премести. Ако не може, ще се върне в началната си точка.
• Ако роботът не е започнал от станцията за зареждане, няма да се върне там. В този случай ще се върне в началната си точка.
• Ако роботът е почиствал в режим Spot, ще се върне в началната си точка.
• Ако роботът бъде повдигнат и поставен обратно на пода, ще се опита да се премести. Ако не може, ще се върне в началната си точка.
Проверете следното:
• Станцията за зареждане не бива да е поставена върху килим.
• Станцията за зареждане не бива да е изложена на слънчева светлина, нито да е в близост до източник на топлина.
• Свободното пространство около и пред станцията за зареждане е в съответствие с инструкциите в ръководството за употреба.
• Щепселът е свързан правилно със станцията за зареждане.
• Кабелът за зареждане е свързан към електрозахранването.
• Няма препречващи предмети около станцията за зареждане.
• Няма предмети в близост до терминалите на станцията за зареждане.
• Активирана е станцията за зареждане (LED индикаторът свети в зелено).
Ако роботът все още не намира базовата станция и след като проверите тези точки, свържете се с оторизиран сервиз за ремонт на прахосмукачки.
• Станцията за зареждане не бива да е поставена върху килим.
• Станцията за зареждане не бива да е изложена на слънчева светлина, нито да е в близост до източник на топлина.
• Свободното пространство около и пред станцията за зареждане е в съответствие с инструкциите в ръководството за употреба.
• Щепселът е свързан правилно със станцията за зареждане.
• Кабелът за зареждане е свързан към електрозахранването.
• Няма препречващи предмети около станцията за зареждане.
• Няма предмети в близост до терминалите на станцията за зареждане.
• Активирана е станцията за зареждане (LED индикаторът свети в зелено).
Ако роботът все още не намира базовата станция и след като проверите тези точки, свържете се с оторизиран сервиз за ремонт на прахосмукачки.
Можете да извършите следните действия:
• Изключете главния превключвател и отново го включете.
• Изключете кабела от контакта и отново го включете в станцията за зареждане.
• Уверете се, че зареждащите терминали и прозорчетата на сензора не са препречени, след това избършете корпуса и станцията за зареждане със суха кърпа. Не забравяйте да изключите главния превключвател, както и да изключите робота, преди да го подсушите внимателно.
• Проверете дали няма някакви препятствия като отразяващ обект, стол и др. край станцията за зареждане.
Ако и след тези стъпки автоматичното зареждане все още не работи добре, свържете се с оторизиран сервиз за ремонт на прахосмукачки.
• Изключете главния превключвател и отново го включете.
• Изключете кабела от контакта и отново го включете в станцията за зареждане.
• Уверете се, че зареждащите терминали и прозорчетата на сензора не са препречени, след това избършете корпуса и станцията за зареждане със суха кърпа. Не забравяйте да изключите главния превключвател, както и да изключите робота, преди да го подсушите внимателно.
• Проверете дали няма някакви препятствия като отразяващ обект, стол и др. край станцията за зареждане.
Ако и след тези стъпки автоматичното зареждане все още не работи добре, свържете се с оторизиран сервиз за ремонт на прахосмукачки.
Това е нормално. Прахосмукачката може да остане свързана със станцията за зареждане без никакъв риск.
Внимание: използвайте само предвиденото зарядно.
Внимание: използвайте само предвиденото зарядно.
Проверете следното:
• Дали превключвателят под робота е в правилното положение „ON“.
• Дали дисплеят свети. Ако ли не, заредете робота на базовата станция.
• Дали превключвателят под робота е в правилното положение „ON“.
• Дали дисплеят свети. Ако ли не, заредете робота на базовата станция.
Проверете следното:
• Няма препречващи предмети под колелата.
• Роботът не е блокиран поради разлика в нивата на пода.
• Не е изписано съобщение за грешка. (вижте раздела за отстраняване на неизправности и кодове на грешките в ръководството за употреба)
• Няма препречващи предмети под колелата.
• Роботът не е блокиран поради разлика в нивата на пода.
• Не е изписано съобщение за грешка. (вижте раздела за отстраняване на неизправности и кодове на грешките в ръководството за употреба)
Можете да извършите следните действия:
• Уверете се, че няма препречващи предмети на 10 см от стълби/дупки.
• Избършете прозорчетата на сензора със суха кърпа.
Ако и след тези стъпки проблемът продължава, моля, свържете се с оторизиран сервиз за ремонт на прахосмукачки.
• Уверете се, че няма препречващи предмети на 10 см от стълби/дупки.
• Избършете прозорчетата на сензора със суха кърпа.
Ако и след тези стъпки проблемът продължава, моля, свържете се с оторизиран сервиз за ремонт на прахосмукачки.
Уверете се, че четката не е препречена с нещо. Почистете четката от заплетени косми и влакна.
Ако четката е повредена, сменете я с нова.
Ако четката е повредена, сменете я с нова.
Мигащата светлина и светлинният сигнал показват грешка.
За повече подробности относно описанието на грешката и решение вижте ръководството за употреба.
За повече подробности относно описанието на грешката и решение вижте ръководството за употреба.
Можете да извършите следните действия:
• Проверете дали входният канал не е запушен.
• Проверете дали контейнерът за прах е поставен правилно.
• Изпразнете контейнера за прах, ако е пълен.
• Свалете централната четка и я почистете.
• Проверете дали филтърът не е задръстен.
Ако и след тези стъпки проблемът продължава, моля, свържете се с оторизиран сервиз за ремонт на прахосмукачки.
• Проверете дали входният канал не е запушен.
• Проверете дали контейнерът за прах е поставен правилно.
• Изпразнете контейнера за прах, ако е пълен.
• Свалете централната четка и я почистете.
• Проверете дали филтърът не е задръстен.
Ако и след тези стъпки проблемът продължава, моля, свържете се с оторизиран сервиз за ремонт на прахосмукачки.
Когато роботът установи риск, се активира предпазната функция на четката.
Възможни са две ситуации:
Четката не може да се движи: роботът се опитва да я освободи и спира почистването и четката.
Роботът ще се опита да освободи четката: ако не може, ще я изключи и ще трябва ръчно да я освободите.
Ако четката не може да се движи по дебел килим заради дългите и/или дебели влакна или роботът е почиствал килима дълго време, четката ще спре да се върти и роботът ще продължи да почиства без нея.
Възможни са две ситуации:
Четката не може да се движи: роботът се опитва да я освободи и спира почистването и четката.
Роботът ще се опита да освободи четката: ако не може, ще я изключи и ще трябва ръчно да я освободите.
Ако четката не може да се движи по дебел килим заради дългите и/или дебели влакна или роботът е почиствал килима дълго време, четката ще спре да се върти и роботът ще продължи да почиства без нея.
Работата на робота може да е възпрепятствана от определени проблеми, за които се показват кодове за грешка.
За повече подробности относно кодовете за грешка и решение вижте ръководството за употреба.
За повече подробности относно кодовете за грешка и решение вижте ръководството за употреба.
Филтърът може да е поставен неправилно. Опитайте да го поставите правилно в жлеба на държача.
След като се уверите, че сте спазили инструкциите за стартирането му от книжката с Инструкциите за употреба, проверете дали електрическият Ви контакт работи като включите друг уред. Ако все още уредът не работи, не опитвайте да го разглобите или поправите сами, а го отнесете в оторизиран сервизен център.
Това е нормално, защото сте свързани с продукта, който няма връзка с интернет.
За някои смартфони, след свързване към Wi-Fi на продукта, може да видите съобщение с молба да потвърдите, че искате да останете в тази мрежа, която няма връзка с интернет. Трябва да отговорите, че въпреки това искате да се свържете с тази мрежа, за да бъде свързването успешно.
За някои смартфони, след свързване към Wi-Fi на продукта, може да видите съобщение с молба да потвърдите, че искате да останете в тази мрежа, която няма връзка с интернет. Трябва да отговорите, че въпреки това искате да се свържете с тази мрежа, за да бъде свързването успешно.
1. Проверете дали роботът е свързан правилно към безжичната мрежа (индикаторът за Wi-Fi на робота свети).
Ако не е така, изключете робота и след това го включете отново с превключвателя „ON/OFF” (Вкл./Изкл.), който се намира под контейнера за прах, докато е в обхвата на безжичната мрежа.
Ако индикаторът за Wi-Fi все още мига, това може да се дължи на няколко причини:
• Роботът може да е изключен или батерията да не е достатъчно заредена.
• Роботът може да се намира извън обхвата на Wi-Fi мрежата.
• Сменили сте паролата за Wi-Fi мрежата. Затова роботът вече не е свързан с Wi-Fi мрежата. Трябва да рестартирате робота и след това да го свържете отново.
За да рестартирате робота, натиснете бутона „Start/Pause“ (Старт/Пауза) в продължение на 20 секунди. След това изключете и включете робота, като използвате превключвателя под контейнера за прах.
• Вътрешният софтуер на робота не се актуализира правилно. Изпълнете поетапните инструкции в приложението.
2. Индикаторът за Wi-Fi на робота свети, но приложението не може да се свърже.
Вашият смартфон не е свързан с интернет (Wi-Fi или 3G/4G мрежа).
Ако не е така, изключете робота и след това го включете отново с превключвателя „ON/OFF” (Вкл./Изкл.), който се намира под контейнера за прах, докато е в обхвата на безжичната мрежа.
Ако индикаторът за Wi-Fi все още мига, това може да се дължи на няколко причини:
• Роботът може да е изключен или батерията да не е достатъчно заредена.
• Роботът може да се намира извън обхвата на Wi-Fi мрежата.
• Сменили сте паролата за Wi-Fi мрежата. Затова роботът вече не е свързан с Wi-Fi мрежата. Трябва да рестартирате робота и след това да го свържете отново.
За да рестартирате робота, натиснете бутона „Start/Pause“ (Старт/Пауза) в продължение на 20 секунди. След това изключете и включете робота, като използвате превключвателя под контейнера за прах.
• Вътрешният софтуер на робота не се актуализира правилно. Изпълнете поетапните инструкции в приложението.
2. Индикаторът за Wi-Fi на робота свети, но приложението не може да се свърже.
Вашият смартфон не е свързан с интернет (Wi-Fi или 3G/4G мрежа).
Рестартирайте робота, като използвате превключвателя под контейнера за прах.
Първо, роботът трябва да бъде изключен, като натиснете основния бутон на робота 3 секунди, докато е включен.
След това роботът може да бъде нулиран чрез натискане бутона „Start/Pause“ (стартиране/пауза) на 20 секунди.
След това роботът може да бъде нулиран чрез натискане бутона „Start/Pause“ (стартиране/пауза) на 20 секунди.
Проверете следното:
• Дали превключвателят под контейнера за прах е в правилното положение „ON“.
• Дали дисплеят свети. Ако ли не, заредете робота на базовата станция.
• Дали превключвателят под контейнера за прах е в правилното положение „ON“.
• Дали дисплеят свети. Ако ли не, заредете робота на базовата станция.
Не, уредът е предназначен единствено за употреба на закрито.
Да, сензорите на робота не се нуждаят от светлина за извършване на сесията за почистване.
Роботът е ефективен на твърди подови повърхности, включително плочки, паркет, ламинат, винил и килими с максимална дебелина 1,5 см.
Да, използването на прахосмукачка-робот се препоръчва за поддържане на чистотата, но все пак има повърхности, върху които роботът не е толкова ефективен, колкото стандартните прахосмукачки.
Да, можете да насрочите единична сесия за почистване или да настроите ежедневна функция за почистване чрез мобилното приложение.
Роботът е ограничен до една програма на ден, за да се осигури оптималното почистване на всички достъпни помещения.
Да. Роботът ще премине в неактивен режим, когато бъде напълно зареден.
Да, по време на почистване роботът се връща автоматично в станцията за зареждане при изтощена батерия.
След като зареждането приключи, прахосмукачката ще възобнови процеса на почистване.
След като зареждането приключи, прахосмукачката ще възобнови процеса на почистване.
Това е така, защото роботът не е започнал работа от станцията за зареждане: тъй като роботът се връща в началната си точка, той ще се върне там, където е започнал почистването в режим Spot.
Уредът е направен от материали, които могат да бъдат регенерирани или рециклирани. Можете да оставите уреда в най-близкия пункт за събиране на отпадъци.
Ако смятате, че някоя част липсва, обадете се на Центъра за обслужване на клиенти, за да Ви окажем необходимото съдействие.
Моля, отидете на раздел „Аксесоари“ на интернет страницата, за да намерите лесно всичко необходимо за Вашия продукт.
Открийте по-подробна информация в раздел Гаранция на тази интернет страница.
Нужни са 3 часа, за да заредите празна батерия.
Можете да споделите робота, като всеки трябва да изтегли приложението Rowenta и да изпълни инструкциите за свързване.
За да може смартфонът Ви да открие Wi-Fi мрежата около Вас, приложението се нуждае от разрешение за местоположение, както се изисква от Google.
Ако не дадете такова разрешение, смартфонът няма да може да намери Вашия продукт и да продължи сдвояването.
Тази информация не се използва или съхранява.
Ако не дадете такова разрешение, смартфонът няма да може да намери Вашия продукт и да продължи сдвояването.
Тази информация не се използва или съхранява.
Роботът може да работи до 120 минути, преди батерията му да се изтощи.
Прахосмукачката робот има 4 режима на работа: Quiet, Eco, Standard и Boost.
Можете да ги активирате и през мобилното приложение.
Можете да ги активирате и през мобилното приложение.
Ако искате да продадете вашия робот, изтрийте данните си:
• Натиснете бутона „Start/Pause“ (Старт/Пауза) за 20 секунди.
• Отворете приложението Robots.
• Щракнете върху настройките.
• Щракнете върху името на вашия робот и „Изтриване на продукта“.
• Натиснете бутона „Start/Pause“ (Старт/Пауза) за 20 секунди.
• Отворете приложението Robots.
• Щракнете върху настройките.
• Щракнете върху името на вашия робот и „Изтриване на продукта“.
Ако смятате, че сте открили уязвимост в продукта, съобщете ни за това, като прегледате нашата политика за разкриване на уязвимости.