Инструкции за употреба и често задавани въпроси за Rowenta Pure Home Air Purifier
Чистият въздух никога не е бил толкова важен! Пречиствателят на въздух Pure Home на Rowenta е с най-новата технология за пречистване на въздуха, която ще даде ново дефиниране на чистия въздух у дома. Революционен дизайн, дигитална технология и интелигентна филтрация в едно, за да ви осигурят най-доброто в пречистването. Открийте кутията за качество на въздуха - уникално устройство, което може да открива замърсяването на въздуха навсякъде в дома ви, без да се налага да местите целия пречиствател. Дишайте чист въздух, с до 100% филтрирани алергени*, благодарение на най-мощната система за пречистване на Rowenta, до момента. Откривайте, проследявайте, наблюдавайте и се наслаждавайте на персонализирано пречистване на въздуха във всеки един момент от деня чрез специалното приложение Pure Air. С Rowenta няма ограничения за чистия въздух.
Референтен код : PU8080F0
Voir les documents liés
Инструкции и Ръководство
Voir les questions les plus fréquentes
Често задавани въпроси
Засегнатите телефони са тези със система MIUI (като например модели Redmi и Pocophone).
В този случай опитайте да изпълните следните стъпки:
• Settings (Настройки) > Applications (Приложения) > Manage applications (Управление на приложенията) > Pure Air > Other permissions (Други разрешения). На тази страница приемете разрешението за Change Wi-Fi connectivity (Промяна на Wi-Fi свързаност).
• Settings (Настройки) > Wi-Fi > Additional settings (Допълнителни настройки) > Wi-Fi Assistant (Wi-Fi асистент). На тази страница дезактивирайте наличните опции.
1. Проверете паролата за Wi-Fi и я въведете отново внимателно.
2. Дръжте смартфона си близо до устройството и интернет модема, докато завърши процесът на свързване.
3. Устройството не може да се свързва към обществени мрежи, като например наличните в хотелите.
4. Телефон с Android: При свързване към устройството може да се появи изскачащ прозорец. По време на процеса на свързване приложението ще ви свърже автоматично към пречиствателя на въздуха. Важно е да останете свързани към тази нова мрежа.
Вижте някои примери за проблеми, които може да срещнете, в зависимост от вашия телефон:
• Ако изскачащият прозорец ви съобщава, че мрежата ще бъде превключена, тъй като тази, към която сте свързани, няма интернет, откажете.
• Ако изскачащият прозорец ви пита дали искате да останете свързани към мрежата без интернет, приемете.
• Ако изскачащият прозорец ви съобщава, че мрежата няма интернет, но не предлага да превключите мрежите, не правете нищо.
След няколко неуспешни опита:
• Рестартирайте своя Wi-Fi рутер.
• Извадете щепсела на пречиствателя на въздуха от контакта, изчакайте 20 секунди и го пъхнете отново.
• Рестартирайте своя Wi-Fi рутер.
• Извадете щепсела на пречиствателя на въздуха от контакта, изчакайте 20 секунди и го пъхнете отново.
Ако грешката продължава, може да се дължи на неправилно използване на телефона:
Телефон с Android:
По време на процеса на свързване приложението ще ви свърже автоматично към пречиствателя на въздуха. Важно е да останете свързани към тази нова мрежа.
В зависимост от телефона ви може да се появят различни изскачащи прозорци по време на свързване:
• Ако изскачащият прозорец ви съобщава, че мрежата ще бъде превключена, тъй като тази, към която сте свързани, няма интернет, откажете.
• Ако изскачащият прозорец ви пита дали искате да останете свързани към мрежата без интернет, приемете.
• Ако изскачащият прозорец ви съобщава, че мрежата няма интернет, но не предлага да превключите мрежите, не правете нищо.
iPhone:
При свързване към устройството ще се покаже изскачащ прозорец с молба да се свържете към мрежата „SEB_ACCESS_POINT“. Приемете, като щракнете върху Join (Присъединяване).
Ако не успеете да изпълните тази стъпка няколко пъти, рестартирайте телефона и опитайте отново.
• За свързване към облака се изисква интернет връзка за успешно сдвояване на устройствата. За целта можете да активирате своите мобилни данни или автоматично да се свържете отново към домашната си мрежа.
• Уверете се, че датата и часът на телефона ви са правилни. Всяка разлика ще попречи на свързването.
След няколко неуспешни опита:
• Рестартирайте своя Wi-Fi рутер.
• Извадете щепсела на пречиствателя на въздуха от контакта, изчакайте 20 секунди и го пъхнете отново.
След няколко неуспешни опита можете да рестартирате устройството с помощта на следните стъпки:
• Натиснете бутоните Timer (Таймер) и Allergen Mode (Режим за алергени) за 8 секунди.
• След това извадете щепсела на пречиствателя на въздуха от контакта за 20 секунди, преди да го пъхнете отново.
• Смартфон достатъчно близо ли е до продукта? Ако е твърде далеч, вашият смартфон няма да открие излъчването на Wi-Fi мрежата на продукта.
• Натискали ли сте бутона за Wi-Fi? Точката за достъп до Wi-Fi спира излъчването след няколко минути.
• Мига ли бутонът за Wi-Fi? Ако не, моля, натиснете отново за 3 секунди, за да активирате Wi-Fi мрежата.
• Моля, опитайте отново процеса на сдвояване.
Ако сте проверили горния списък и все още сте блокирани, моля, направете следното (хардуерно нулиране на продукта):
1) Докато продуктът е включен, натиснете едновременно бутона „Таймер“ и бутона „Режим за алергени“ за 8 секунди. Ще чуете кратък звуков сигнал, който показва, че е започнало нулирането. След това уредът ще издаде дълъг звуков сигнал, преди да се изключи автоматично.
2) Изключете продукта от контакта, изчакайте 1 минута и го включете отново.
3) Включете продукта и натиснете бутона за Wi-Fi за 3 секунди, за да излъчите точката за достъп.
4) Отидете на настройката на телефона и потвърдете, че виждате Wi-Fi мрежата, наречена „SEB_accessPoint“ (екранната снимка по-долу).
5) Изберете мрежата „SEB_accessPoint“.
• Ако телефонът ви се свърже автоматично, моля, „премахнете“ тази мрежа от предварително регистрирания списък с Wi-Fi мрежи. След тази операция, моля, проверете дали тази „SEB_accessPoint“ все още присъства в списъка с Wi-Fi мрежи на вашия телефон.
• Ако телефонът ви поиска парола, моля, отменете я. Това е добър знак, това означава, че приложението ще може да се справи с тази част.
6) Върнете се в приложението и започнете отново процеса на сдвояване.
Забележка 1: За някои смартфони, след свързване към Wi-Fi мрежата на продукта („SEB_accessPoint“), може да видите съобщение с молба да потвърдите дали искате да останете в тази мрежа, която няма връзка с интернет. Към този момент това поведение е нормално, защото сте свързани с продукта, който няма връзка с интернет. Тя ще бъде възстановена, след като продуктът се присъедини към вашата домашна Wi-Fi мрежа. Затова, моля, отговорете на този въпрос, за да останете свързани с тази мрежа.
Забележка 2: Ако имате смартфон, който има опция за Wi-Fi асистент „switch between Wi-Fi networks and mobile data when Wi-Fi connection is poor“ (превключване между Wi-Fi мрежи и мобилни данни, когато Wi-Fi връзката е лоша) (например Xiaomi), моля, дезактивирайте я. Ако се активира, когато вашият смартфон е свързан с уреда като точка за достъп, смартфонът ще открие, че няма интернет с тази точка за достъп (което е нормално на тази стъпка от сдвояването). Смартфонът ще намери друга мрежа за вас и приложението не може да продължи по-нататък в процеса на сдвояване.
Нестабилността на Wi-Fi сигнала може да доведе до прекъсване на връзката на вашия продукт; в този случай, моля, проверете интернет връзката на вашата Wi-Fi мрежа, рестартирайте рутера си или изключете продукта за 20 секунди и след това го включете отново.
Ако свети постоянно, това означава, че продуктът е правилно свързан с домашната ви WiFi мрежа, но облакът не може да го свърже с вашия акаунт. Моля, опитайте отново по-късно.
Ако все още мига, това означава, че продуктът не е свързан с домашната ви WiFi мрежа. В този случай, моля, проверете следните елементи:
Интернет връзка:
- Вашата домашна WiFi мрежа има връзка с интернет?
- Ако домашната ви WiFi мрежа се нуждае от прокси за достъп до интернет, сдвояването няма да работи.
WiFi:
- Избрахте ли правилната домашна WiFi мрежа?
- Въведохте ли правилно паролата за домашната WiFi мрежа? (Максималната дължина на паролата за домашната Wi-Fi мрежа: 64 знака).
- SSID, който сте въвели, е неправилен?
- Въведохте ли ръчно името на WiFi мрежата, който има лента 5 GHz? Продуктът е съвместим с 2,4 GHz, но не с 5 GHz.
- Вашият телефон не е ли твърде далеч от домашната WiFi мрежа/продукта?
- Продуктът не е ли твърде далеч от домашната WiFi мрежа/телефона?
- Това може да е проблем със съвместимостта: моля, прегледайте нашия списък.
Ако сте проверили всички тези елементи и сдвояването все още не работи, моля, свържете с отдела за услуги след продажбата.
• Вкл./Изкл.
• Промяна на режима
• Състояние на качеството на въздуха
• Промяна на скоростта (за моделите Pure Home/Pure Air City/Intense Pure Air Home)
Alexa
• Вкл./Изкл.
• Промяна на режима
• Промяна на скоростта (за моделите Pure Home/Pure Air City)
Alice (само за модела Pure Air City)
• Вкл./Изкл.
• Промяна на скоростта
Например кажете: „Ok Google, turn on the air purifier“ (Ok Google, включи пречиствателя на въздуха) или „Alexa, put the air purifier on Auto Day mode“ (Alexa, включи пречиствателя на въздуха в автоматичен дневен режим).
Ако искате да използвате нашето умение, трябва да преместите профила си към официалната държава, като следвате процедурата на Amazon.
• Pure Air City
• Pure Air Genius
• Intense Pure Air Connect
• Intense Pure Air Home
• Pure Home
• Eclipse 3in1 Connect
Вашите продукти ще бъдат синхронизирани и ще можете да ги управлявате с глас.
Тази информация не се използва или съхранява от Rowenta.
Разрешението ви за местоположение може също да се използва, за да ви предостави информация за качеството на външния въздух и полени около вас.
• Получете информация за качеството на външния въздух, както и информация за полените, според местоположението, което сте определили.
• Включете/изключете своя пречиствател на въздух чрез приложението: ако имате връзка с интернет на вашия смартфон, можете да управлявате продукта си отвсякъде.
• Управлявайте своя продукт с всичките му режими.
• Създайте графици за вашия пречиствател на въздуха.
• Проверете състоянието на филтрите. Ще бъдете информирани, когато трябва да смените филтъра си, който можете да закупите онлайн, без да губите време.
• Разберете колко замърсяване е филтрирал вашият пречиствател на въздух в дома ви, като го преведете в съответния брой цигари, които бихте вдишали.
- Информация за условията на открито:
Приложението ви предоставя информация за качеството на външния въздух и полените на избраното местоположение: или приемате геолокализацията, или избирате името на града си в приложението. - Информация за условията на закрито:
Приложението ви предоставя информация в реално време за качеството на въздуха на закрито, идваща директно от пречиствателя на въздух.
Продуктът има сензор, който измерва качеството на въздуха. Той редовно изпраща информацията до приложението чрез облака. - Дистанционно управление:
Можете да включвате/изключвате продукта и да променяте режимите му, интензитета на светлината и осцилацията (в зависимост от модела), като използвате бутоните, показани в приложението. - Лента за навигация:
Можете да видите следната информация от навигационната лента.- Моят въздух: основната начална страница.
- Моят профил: за да се консултирате с правна информация, често задавани въпроси, информация за следпродажбени услуги и да промените настройките на акаунта си.
- Планиране: за да настроите режима си на пречистване според вашия график.
- Филтри: за да се консултирате относно състоянието на филтъра и също така да закупите заместващи филтри онлайн.
- Повече информация: за да визуализирате замърсяването, уловено от продукта и да научите повече за различните източници на замърсяване.
Качеството на въздуха на закрито е разделено на две части:
- Частици и алергени
- Газове и ЛОС (летливи органични съединения)
Числата съответстват на индекса за качество на въздуха (ИКВ), който може да се опише като концентрация на замърсител в околния въздух.
Кръгът е разделен на пет части и получава ниво на цвят, преминаващо от най-ниското до най-високото ниво на замърсяване. Цветовете на кръга следват същия принцип на оцветяването на LED светлините.
Качеството на въздуха на открито съдържа цялата информация за външните частици и алергени, газове, ЛОС (летливи органични съединения) и полени.
- Частици и алергени: Тази част показва информация за частиците (PM2.5 и PM10).
- Газове и ЛОС: Той обобщава нивото на замърсяване въз основа на азотен диоксид (NO2) и озон (O3).
- Полени: Това отговаря на цялата информация за 4 вида полени, като бреза, трева, маслина и амброзия.
„НБА“ означава „Национално бюро по алергии“, това е най-известната скала за изразяване на нивото на полени в света.
Числата съответстват на индекса за качество на въздуха (ИКВ), който може да се опише като концентрация на замърсител в околния въздух.
Кръгът е разделен на пет части и получава ниво на цвят, преминаващо от най-ниското до най-високото ниво на замърсяване. Цветовете на кръга следват същия принцип на оцветяването на LED светлините.
Доколкото е възможно, препоръчваме да актуализирате устройството си до по-висока версия на Android или да използвате друго съвместимо устройство.
Актуализациите не само ще ви позволят да се насладите на по-богато изживяване с нови функции и съвместимост с най-новите технологии, но също така ще ви защитят срещу възможни уязвимости в сигурността, които са отстранени в най-новите версии.
Следвайте 2-те инструкции по-долу:
1) Разрешете местоположението от настройките на приложението:
• Трябва да натиснете бутона „Go to settings“ (Към на настройките) и да го активирате.
2) Активирайте местоположението на Google в глобалните настройки на телефона:
• Отидете до настройките на телефона.
• Въведете „location“ (местоположение) в търсенето, отидете на тази секция.
• Активиране на местоположението (ВКЛ.).
• За тези, които имат възможност да изберат метода на местоположение, изберете „High accuracy“ (Висока точност).
• Изтрийте уреда чрез приложението.
• Хардуерно нулиране на уреда.
- Най-напред изключете пречиствателя на въздуха и извадете щепсела му от контакта.
- Можете да почистите устройството с леко навлажнена кърпа.
Важно: Никога не използвайте абразивни материали, тъй като те може да повредят повърхността на продукта. - Почистете/сменете филтрите, когато е необходимо.
- Почиствайте сензора (входовете) редовно с прахосмукачка.
• Филтърът 3-в-1 достигне края на живота си.
• Филтърът NanoCaptur+ трябва да бъде проверен.
• Предфилтърът трябва да бъде почистен.
Важно! Когато на екрана на кутията за качество на въздуха се появи предупреждение за насищане на филтър, щракнете върху него или проверете мобилното си приложение, за да видите кой филтър трябва да бъде почистен/сменен.
Предфилтърът може да бъде почистен със суха кърпа.
Честота на почистване/смяна на филтрите
• Предфилтър: почиствайте на всеки 2 до 4 седмици
• Филтър 3-в-1 (предфилтър + активен въглен + Allergy14): сменяйте на всеки 12 месеца
• Филтър NanoCaptur+: сменяйте в зависимост от смяната на цвета (вижте таблицата на цветовете на филтъра)
Ако смените филтър преди края на живота му, влезте в настройките, като натиснете бутона за навигация за 3 секунди. Изберете Filter management (Управление на филтри) и следвайте инструкциите, за да нулирате филтъра.
1) 5 GHz?
Вашият смартфон може да използва мрежа на 5 GHz и продуктът не може да го открие.
Решение:
Вашият смартфон може да остане на мрежа на 5 GHz, но продуктът трябва да бъде свързан към мрежа на 2,4 GHz. Затова тук изберете мрежа на 2,4 GHz за продукта. Сдвояването ще работи дори ако се върнете към мрежа на 5 GHz.
Забележка:
- Моля, проверете дали вашият интернет модем е на 2,4 GHz, или е двулентов рутер, който е конфигуриран да поддържа 2,4 GHz. Продуктът не поддържа лентата 5 GHz.
- Как да определите дали вашият рутер поддържа честотна лента 2,4 GHz, 5 GHz или и двете? Понякога, когато е налична двойната лента, има 2 различни мрежи и те са обозначени с имена като „mynetwork24“, „mynetwork24GHz“ или „mynetwork2-4“.
2) Скрит SSID?
Ако вашата мрежа е „скрита“, можете да въведете ръчно SSID (името на мрежата), като натиснете „Enter SSID“ (Въведете SSID).
Ако няма проблем с интернет връзката, моля, изключете продукта и включете отново след 1 минута изчакване.