Инструкции за употреба и често задавани въпроси за Pure Air City PU2840F0, Пречиствател на Въздух, 38 dB(A), CADR 240 m3/h

Малък по размер, не и по мощност!

Вдишайте разликата с Pure Air City, високоефективния пречиствател на въздух от Rowenta, включващ WiFi връзка и специално приложение—за усъвършенствано наблюдение и проследяване на качеството на въздуха. Неговата 360° HEPA филтрация улавя до 100% от алергените* и 99,9% от вирусите във въздуха** – и прави всичко това без допълнителна намеса. Това е така, защото неговият интелигентен дизайн автоматично открива замърсяването и съответно регулира скоростта на филтриране. Всичко това в лек, компактен и атрактивен дизайн, който пасва с лекота и на най-малките домове и апартаменти.

*Тестове, извършени от външна лаборатория, върху алергени от бреза, при пълен уред на максимална скорост, 2022 г. **Тестове, извършени от външна лаборатория върху щам H1N1, при максимална мощност, 2022 г.; пречиствателят на въздуха сам по себе си не премахва допълнителните превантивни мерки

Референтен код : PU2840F0

Инструкции и Ръководство

Често задавани въпроси

Можете да натиснете едновременно бутоните light и Wifi за 3 секунди, за да активирате или деактивирате функцията за Wifi.
Проверете дали бутонът за WiFi на продукта свети постоянно, или мига.
Ако свети постоянно, това означава, че продуктът е правилно свързан с домашната ви WiFi мрежа, но облакът не може да го свърже с вашия акаунт. Моля, опитайте отново по-късно.

Ако все още мига, това означава, че продуктът не е свързан с домашната ви WiFi мрежа. В този случай, моля, проверете следните елементи:

Интернет връзка:
- Вашата домашна WiFi мрежа има връзка с интернет?
- Ако домашната ви WiFi мрежа се нуждае от прокси за достъп до интернет, сдвояването няма да работи.

WiFi:
- Избрахте ли правилната домашна WiFi мрежа?
- Въведохте ли правилно паролата за домашната WiFi мрежа? (Максималната дължина на паролата за домашната Wi-Fi мрежа: 64 знака).
- SSID, който сте въвели, е неправилен?
- Въведохте ли ръчно името на WiFi мрежата, който има лента 5 GHz? Продуктът е съвместим с 2,4 GHz, но не с 5 GHz.
- Вашият телефон не е ли твърде далеч от домашната WiFi мрежа/продукта?
- Продуктът не е ли твърде далеч от домашната WiFi мрежа/телефона?
- Това може да е проблем със съвместимостта: моля, прегледайте нашия списък.


Ако сте проверили всички тези елементи и сдвояването все още не работи, моля, свържете с отдела за услуги след продажбата.
Можете да повторите сдвояването: В приложението отидете на My Profile (Моят профил) > My appliance (Моят уред) > Add a product (Добавяне на продукт). Ще започне целият процес на сдвояване.
Някои телефони Xiaomi може да имат проблеми със свързването. Може да се появят необичайно голям брой изскачащи прозорци.
Засегнатите телефони са тези със система MIUI (като например модели Redmi и Pocophone).

В този случай опитайте да изпълните следните стъпки:
Settings (Настройки) > Applications (Приложения) > Manage applications (Управление на приложенията) > Pure Air > Other permissions (Други разрешения). На тази страница приемете разрешението за Change Wi-Fi connectivity (Промяна на Wi-Fi свързаност).
Settings (Настройки) > Wi-Fi > Additional settings (Допълнителни настройки) > Wi-Fi Assistant (Wi-Fi асистент). На тази страница дезактивирайте наличните опции.
Устройството е съвместимо с Google Home, Alexa или Alice от Yandex в зависимост от наличността на тези услуги във вашата държава.
Google Home
• Вкл./Изкл.
• Промяна на режима
• Състояние на качеството на въздуха
• Промяна на скоростта (за моделите Pure Home/Pure Air City/Intense Pure Air Home)

Alexa
• Вкл./Изкл.
• Промяна на режима
• Промяна на скоростта (за моделите Pure Home/Pure Air City)

Alice (само за модела Pure Air City)
• Вкл./Изкл.
• Промяна на скоростта

Например кажете: „Ok Google, turn on the air purifier“ (Ok Google, включи пречиствателя на въздуха) или „Alexa, put the air purifier on Auto Day mode“ (Alexa, включи пречиствателя на въздуха в автоматичен дневен режим).
Нашите умения (гласови приложения) са достъпни само на платформи, достъпни в Европа, а вие вероятно използвате профил в Amazon US.
Ако искате да използвате нашето умение, трябва да преместите профила си към официалната държава, като следвате процедурата на Amazon.
Можете да свържете следните пречистватели с гласови асистенти:
• Pure Air City
• Pure Air Genius
• Intense Pure Air Connect
• Intense Pure Air Home
• Pure Home
• Eclipse 3in1 Connect
Не съвсем. Можете да използвате устройството си, без да го свързвате с гласов асистент. Това е просто допълнителна функция, която ви позволява да управлявате устройството с глас.
В Google Home, Alexa или Alice намерете и стартирайте умението „Rowenta/Tefal Smarthome“, след което влезте със същия акаунт, използван в мобилното приложение Pure Air.
Вашите продукти ще бъдат синхронизирани и ще можете да ги управлявате с глас.
Не, нашите продукти не са съвместими с Apple Homekit.
Да. Това е нормално. Приложението ви има нужда от интернет, за да изтегля съдържание, като: Устройства, достъп до страници с юридическо съдържание, графици...
Ако зададеното време е по-рано от текущия час, по подразбиране продуктът ще се стартира на следващия ден.
За да може смартфонът Ви да открие WiFi мрежата около Вас, приложението се нуждае от разрешение за местоположение, както се изисква от Google. Ако не дадете такова разрешение, смартфонът няма да може да намери Вашия продукт и да продължи сдвояването.
Тази информация не се използва или съхранява от Rowenta.
Разрешението ви за местоположение може също да се използва, за да ви предостави информация за качеството на външния въздух и полени около вас.
Трябва да влезете в настройките на приложението си, за да го включите отново и да се върнете.
Следвайте 2-те инструкции по-долу:

1) Разрешете местоположението от настройките на приложението:
• Трябва да натиснете бутона „Go to settings“ (Към на настройките) и да го активирате.

2) Активирайте местоположението на Google в глобалните настройки на телефона:
• Отидете до настройките на телефона.
• Въведете „location“ (местоположение) в търсенето, отидете на тази секция.
• Активиране на местоположението (ВКЛ.).
• За тези, които имат възможност да изберат метода на местоположение, изберете „High accuracy“ (Висока точност).

• Получете точна информация за качеството на въздуха във вашето домакинство, както е посочено от вашия пречиствател на въздух.
• Получете информация за качеството на външния въздух, както и информация за полените, според местоположението, което сте определили.
• Включете/изключете своя пречиствател на въздух чрез приложението: ако имате връзка с интернет на вашия смартфон, можете да управлявате продукта си отвсякъде.
• Управлявайте своя продукт с всичките му режими.
• Създайте графици за вашия пречиствател на въздуха.
• Проверете състоянието на филтрите. Ще бъдете информирани, когато трябва да смените филтъра си, който можете да закупите онлайн, без да губите време.
• Разберете колко замърсяване е филтрирал вашият пречиствател на въздух в дома ви, като го преведете в съответния брой цигари, които бихте вдишали.
Началната страница се състои от 4 различни части:
  1. Информация за условията на открито:
    Приложението ви предоставя информация за качеството на външния въздух и полените на избраното местоположение: или приемате геолокализацията, или избирате името на града си в приложението.

  2. Информация за условията на закрито:
    Приложението ви предоставя информация в реално време за качеството на въздуха на закрито, идваща директно от пречиствателя на въздух.
    Продуктът има сензор, който измерва качеството на въздуха. Той редовно изпраща информацията до приложението чрез облака.

  3. Дистанционно управление:
    Можете да включвате/изключвате продукта и да променяте режимите му, интензитета на светлината и осцилацията (в зависимост от модела), като използвате бутоните, показани в приложението.

  4. Лента за навигация:
    Можете да видите следната информация от навигационната лента.
    • Моят въздух: основната начална страница.
    • Моят профил: за да се консултирате с правна информация, често задавани въпроси, информация за следпродажбени услуги и да промените настройките на акаунта си.
    • Планиране: за да настроите режима си на пречистване според вашия график.
    • Филтри: за да се консултирате относно състоянието на филтъра и също така да закупите заместващи филтри онлайн.
    • Повече информация: за да визуализирате замърсяването, уловено от продукта и да научите повече за различните източници на замърсяване.

home page of Pure Air app
Да, можете да споделите своя уред с друг потребител. Новите потребители ще трябва да изтеглят приложението Pure Air и просто да влязат със същия акаунт от друг смартфон.
Информацията за качеството на въздуха на закрито се намира в центъра на началната страница на приложението. Данните идват директно от сензора за частици и газове.
home page of Pure Air app

Качеството на въздуха на закрито е разделено на две части:
  • Частици и алергени
  • Газове и ЛОС (летливи органични съединения)

Числата съответстват на индекса за качество на въздуха (ИКВ), който може да се опише като концентрация на замърсител в околния въздух.

Кръгът е разделен на пет части и получава ниво на цвят, преминаващо от най-ниското до най-високото ниво на замърсяване. Цветовете на кръга следват същия принцип на оцветяването на LED светлините.
Indoor air quality page of Pure Air app
Информацията за качеството на въздуха на открито се намира в горната част на началната страница на приложението. Той описва качеството на въздуха и нивото на полени на местоположението на града ви.


Качеството на въздуха на открито съдържа цялата информация за външните частици и алергени, газове, ЛОС (летливи органични съединения) и полени.

  • Частици и алергени: Тази част показва информация за частиците (PM2.5 и PM10).

  • Газове и ЛОС: Той обобщава нивото на замърсяване въз основа на азотен диоксид (NO2) и озон (O3).

  • Полени: Това отговаря на цялата информация за 4 вида полени, като бреза, трева, маслина и амброзия.
    „НБА“ означава „Национално бюро по алергии“, това е най-известната скала за изразяване на нивото на полени в света.


Числата съответстват на индекса за качество на въздуха (ИКВ), който може да се опише като концентрация на замърсител в околния въздух.

Кръгът е разделен на пет части и получава ниво на цвят, преминаващо от най-ниското до най-високото ниво на замърсяване. Цветовете на кръга следват същия принцип на оцветяването на LED светлините.
  • Най-напред изключете пречиствателя на въздуха и извадете щепсела му от контакта.

  • Можете да почистите устройството с леко навлажнена кърпа.
    Важно: Никога не използвайте абразивни материали, тъй като те може да повредят повърхността на продукта.

  • Почистете/сменете филтрите, когато е необходимо.

  • Почиствайте сензора (входовете) редовно с прахосмукачка.
Сменяйте филтъра на всеки 12 месеца или когато индикаторът за смяна на филтъра свети.
Извършете принудително нулиране.
Ако замените филтър преди края на живота му, натиснете бутона за "Filter" (8) за 3 секунди, за да нулирате настройките на филтъра.
След като се уверите, че сте спазили инструкциите за стартирането му от книжката с Инструкциите за употреба, проверете дали електрическият Ви контакт работи като включите друг уред. Ако все още уредът не работи, не опитвайте да го разглобите или поправите сами, а го отнесете в оторизиран сервизен център.
Не използвайте уреда. За да избегнете каквато и да било опасност, сменете кабелатв оторизиран сервизен център.
Проверете кога филтрите са били последно почистени и подменени, и ако е необходимо, почистете/сменете филтъра/филтрите.
Уредът Ви е в ръчен режим, изберете правилната настройка.
Проверете кога филтрите са били последно почистени и подменени, и ако е необходимо, почистете/сменете филтъра/филтрите.
Възможно е да има няколко причини:
• Слой прах покрива лещата на сензора.
• Ако светлинният индикатор все още показва, че качеството на въздуха е лошо, регулирайте сензора за чувствителност на „Ниска чувствителност“ или „Средно“; за да направите тази промяна, проверете ръководството за инструкции.
• Ако светлинният индикатор все още показва, че качеството на въздуха е добро, регулирайте сензора за чувствителност на „Чувствителен“ или „Средно"; за да извършите тази промяна, проверете инструкциите.
Моля, уверете се, че вашият смартфон винаги е свързан към мрежа и че не се намира твърде далеч от вашия Wi-Fi рутер. Можете да ползвате или Wi-fi връзка, или мрежа за мобилни данни. Можете да опитате да заредите обикновена интернет страница, за да проверите дали мрежата работи.
Моля, проверете следните елементи:

1) 5 GHz?
Вашият смартфон може да използва мрежа на 5 GHz и продуктът не може да го открие.
Решение:
Вашият смартфон може да остане на мрежа на 5 GHz, но продуктът трябва да бъде свързан към мрежа на 2,4 GHz. Затова тук изберете мрежа на 2,4 GHz за продукта. Сдвояването ще работи дори ако се върнете към мрежа на 5 GHz.

Забележка:
- Моля, проверете дали вашият интернет модем е на 2,4 GHz, или е двулентов рутер, който е конфигуриран да поддържа 2,4 GHz. Продуктът не поддържа лентата 5 GHz.
- Как да определите дали вашият рутер поддържа честотна лента 2,4 GHz, 5 GHz или и двете? Понякога, когато е налична двойната лента, има 2 различни мрежи и те са обозначени с имена като „mynetwork24“, „mynetwork24GHz“ или „mynetwork2-4“.


2) Скрит SSID?
Ако вашата мрежа е „скрита“, можете да въведете ръчно SSID (името на мрежата), като натиснете „Enter SSID“ (Въведете SSID).
Уредът е направен от материали, които могат да бъдат регенерирани или рециклирани. Можете да оставите уреда в най-близкия пункт за събиране на отпадъци.
Ако смятате, че някоя част липсва, обадете се на Центъра за обслужване на клиенти, за да Ви окажем необходимото съдействие.
Моля, отидете на раздел „Аксесоари“ на интернет страницата, за да намерите лесно всичко необходимо за Вашия продукт.
Открийте по-подробна информация в раздел Гаранция на тази интернет страница.