Меню

Rowenta е престижна марка от 1909 г.
Ето основните моменти от нейната история.

от 1884 г. до 60-те години на XX век Произходът на марката

През 1884 г. индустриалецът от Офенбах Роберт Вайнтрауд (Robert Weintraud) основава компанията Weintraud & Co GmbH, която произвежда канцеларски материали, аксесоари за пушене, лампи и часовници.

Robert Weintraud Photography

Robert Weintraud

1909

През декември 1909 г. той създава марката Rowenta, вдъхновена от името му.

Rowenta се разраства бързо благодарение на своите изискан дизайн и висококачествени продукти.

изискан дизайн
и висококачествени продукти.
С домакински уреди

С домакински уреди отличаващи се с най-модерна технология, тя успешно пуска на пазара нови продукти.

  • Първите
    ютии

  • Първите
    ютии

  • Първите
    ютии

1949

На пазара е пусната първата ютия с опция за регулиране на температурата и керамични нагревателни елементи.
Ново лого.

От 60-те години на XX век до първите години на XXI век Фокусиране върху иновацията

  • KG-22 cafetiere

    КОДОВО ИМЕ: KG-22

    Допълнителна информация

    Rowenta пуска на пазара продукт, който се превръща в бестселър: кафемашината KG-22. По-известна като Filtermatic, KG-22 е снабдена с гореща плоча за поддържане на кафето топло. Невероятно удобна за ползване, машината KG-22 дължи успеха си на забележително бързата за времето си работа (1 литър кафе само за няколко минути) и изящния си дизайн в оранжево и бяло, който изглежда стилно на всяко маса. Само за 8 години са продадени 1,1 милиона кафемашини!

  • ПЪРВИТЕ ПРАХОСМУКАЧКИ ROWENTA

    Допълнителна информация

    През 70-те години на XX век Rowenta утвърждава своята репутация, заради вниманието си към детайла, качеството и елегантността. Като най-предпочитана марка за домакински уреди, тя разширява портфолиото си, добавяйки първите прахосмукачки: вертикални прахосмукачки, подочистачки и парочистачки. Приносът на Rowenta е толкова голям, че днес брандът е синоним на технологични иновации и първокласно представяне.

  • ЛЕКИ ПРАХОСМУКАЧКИ

    Допълнителна информация

    През 1976 г. Rowenta пуска на пазара първия уред, обединяващ в едно прахосмукачка и подочистачка: моделът Bully. Той засмуква и вода, и прах (засмуква водата, но не пере). Всеки детайл е обмислен внимателно, за да направи уреда възможно най-практичен: вертикално действаща прахосмукачка, голяма вместимост, 5 колела, движещи се във всички посоки, висока мощност на засмукване и вградена технология за намаляване на шума. Това е началото на революцията при прахосмукачките! По-мощни от когато и да било, първите прахосмукачки бързо се превръщат във водещия продукт на Rowenta. В резултат на това компанията се фокусира в създаването на по-усъвършенствани и олекотени модели.

  • РАЗНООБРАЗИЕ ПРИ ЛИЧНАТА ГРИЖА

    Допълнителна информация

    Наред с останалите си дейности, Rowenta инвестира и в развиващата се индустрия за личната грижа. Нейната първа електрическа четка за зъби е най-продаваната в Германия от много години. Ключовите думи за един продукт на Rowenta са дизайн, технология и представяне – точно както си е представял нейният създател.

  • ROWENTA ПРЕОТКРИВА ГЛАДЕНЕТО

    Допълнителна информация

    В началото на 90-те години на миналия век Rowenta пуска на пазара професионалните ютии DE800 и DM800, които се превръщат в култови модели - голям успех за марката. В постоянния си стремеж към новаторство през 1991 г. Rowenta пуска на пазара ютиите Surfline. При тях брандът предлага поредната иновация: системата „Heat and steam“ , която осигурява непрекъснато подаване на топлина и пара, което означава, че не трябва да чакате ютията да се загрява отново.

  • ОФОРМЯНЕ НА КОСАТА

    Допълнителна информация

    Уредите за стилизиране на косата поставят началото на нова тенденция през 90-те години на миналия век. Желанието да се следва модата започва да се проявява във все по-млада възраст, като младежите искат прическите им да бъдат като тези на любимите им знаменитости. Благодарение на подхода, ориентиран към потребителите, основаващ се на изследвания и наблюдения на основните световни модни тенденции (прическа с права коса, чаровни къдрици, естествено изсушена коса), Групата разработва пълна гама от полупрофесионални уреди за оформяне на косата.

  • DYMBO

    Допълнителна информация

    През 1994 г. Rowenta създава Dymbo, първата компактна прахосмукачка: тя може да се носи през рамо и има същите технически показатели като голяма прахосмукачка. Невъзможно е да почистите ъглите на стаята с прахосмукачка? Триъгълната глава за моделите Delta System се появява през 1997 г.

  • НОВА ЛАЗЕРНА ГЛАДЕЩА ПЛОЧА

    Допълнителна информация

    Rowenta разработва нова гладеща плоча – Laser , която е много здрава, благодарение на нов технологичен процес за закаляване на неръждаемата стомана. Система от отвори за концентрирано подаване на парата прави гладенето по-ефективно.

  • ПРАХОСМУКАЧКАТА БЕЗ ТОРБА INFINIUM

    Допълнителна информация

    Прахосмукачката без торба на Rowenta с името Infinium е истинско олицетворение на мощност, технология и дизайн. Дизайнерът Дик Пауъл (Dick Powell) се фокусира върху това да гарантира, че всеки аспект ще се вижда от пръв поглед. С плавни линии от дръжката до четката Delta Activ и прозрачния свалящ се контейнер, Infinium е снабдена с технологията Air Force System, вдъхновена от авиационната промишленост. Тя се отличава от всяка друга категория благодарение на мощността си и футуристичния си дизайн.

развитие на Rowenta в международен мащаб

Rowenta привлече трайно вниманието на взискателните потребители, които бяха спечелени от качеството на продуктите и иновациите.

от 2000 г. до днес Rowenta утвърждава своите ценности

  • Дизайн

  • Rowenta се откроява с дизайна на своите продукти.

    дизайна
    на своите продукти.

    Освен това тя създава партньорства с водещи марки.

    партньорства
    с водещи марки.

    Нейните продукти са на първи позиции на основни локации и събития.

    първи позиции
    на основни локации и събития.
    • през
      2004
      Rowenta беше отличена за своята гама Brunch, създадена с дизайнера Джаспър Морисън (Jasper Morrison).
    • от
      2006
      Rowenta си сътрудничи с Elite Model Look, за да предложи изключителна гама от стилизиращи уреди за коса.
    • през
      2008
      Rowenta се включи в това голямо модно събитие. Най-добрите стилисти използват продукти на Rowenta зад кулисите.
    • през
      2012
      пресата за коса Steampod е представена във фризьорските салони след петгодишна изследователска работа заедно с L'Oréal.
  • Еко етикети

  • Rowenta е ангажирана да намали до минимум въздействието на своите продукти върху околната среда, като същевременно поддържа високо ниво на техническите им показатели

    въздействието
    на своите продукти върху околната
    среда, като същевременно поддържа високо ниво на техническите им показатели

    Предизвикателство, достойно за нейните амбиции

    амбиции
    • през

      2012
      на пазара е пусната гамата Rowenta Eco Intelligence с цел да се намали консумацията на енергия, като се запазят работните параметри.
    • Rowenta работи по тази гама заедно с WWF, за да опазва околната среда през целия полезен живот на своите продукти.
  • Лекота на ползване

  • Rowenta инвестира в изследвания за нов продуктов дизайн за да гарантира оптимална лекота на ползване без компромиси с резултатите.

    нов продуктов дизайн
    за да гарантира оптимална лекота на ползване без компромиси с резултатите.
    • цели
      15 години
      Rowenta работи за понижаване на нивото на шума на своите продукти във всяка продуктова сфера.
    • Сешоарът Rowenta Silence AC Sensor, 5 пъти по-тих за по-голям комфорт, е пуснат успешно на пазара през
      2011
    • Със своите 62 dB(A) моделът Silence Force Extreme е „най-тихата прахосмукачка“ на пазара.
    • Silence Steam. Името на новия парогенератор на Rowenta задава тона с ниво на шума, понижено с 15 децибела.
    • през
      2013
      моделът Soft Extreme премахва болката при епилация. Volum'24 Respectissim осигурява обем за целия ден и се грижи за косата ви.

2014 Технология за повишаване качеството на живота

 

Нов подпис за отличаване на ДНК на бранда: повишаване качеството на живота с технологични решения, гарантиращи перфектно представяне и отлични резултати.

Таблица за сравнение